نسخه چاپی

هدف از صدور قطعنامه‌ اتحادیه اروپا چه بود؟

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت سپاه كاشان هدف صدور قطعنامه‌ مغرضانه اتحادیه اروپا را امتیاز گرفتن از جمهوری اسلامی ایران برای مذاكرات ژنو و عقب‌نشینی ایران دانست.

به گزارش نما ، حجت‌الاسلام احسان‌الله محمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با ابراز تأسف از قطعنامه پارلمان اروپا اظهار داشت: مؤدیان حقوق بشر خود ناقضان اصلی حقوق بشر هستند و در قطعنامه‌های خود منافع آمریکا و صهیونیست را ملاک قرار می‌دهند.
وی تصریح کرد: قطعنامه اروپا یک قطعنامه حقوقی و اجرایی نیست و نشان دهنده تبعیت برخی از کشورهای اروپایی از صهیونیست و آمریکا بوده و باعث شرمساری سردمداران اروپایی و آمریکائیان می‌شود.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان افزود: در حالی در این قطعنامه ایران را محکوم به نقض حقوق بشر کرده‌اند که این قطعنامه با اصل آزادی و قوانین کشورمان منافات دارد و صدور این قطعنامه نمونه بارز نقض حقوق بشر و دخالت در امور کشورها با استفاده از اجبار، زور، تهدید و تحریم است.
محمدی به حمایت اروپائیان از قانون همجنس‌گرایی در این قطعنامه اشاره و عنوان کرد: قانون همجنس‌گرایی خود نقض صریح قانون طبیعت است و هتک حرمت و جسارت به فلسفه وجودی بشریت به شمار می‌رود.
وی افزود: در این قطعنامه خود را مدعی حمایت از آزادی بیان و عقیده دانسته‌اند، پس چگونه در مهد دموکراسی کسی حق اظهارنظر مخالف ندارد و کسی نمی‌تواند در مورد جنایت تاریخی هولوکاست تحقیق کند و نتایج خود را عنوان سازد.
به گفته وی، تنها ملاک‌ مدعیان دموکراسی در خصوص بحث حقوق بشر و آزادی بیان منافع آمریکا و اسرائیل است.
نماینده ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان ابراز داشت: ملت ایران به قضاوت‌های بی‌پایه و اساس اروپائیان توجهی ندارد چراکه آنها این گونه مسائل را از آغاز پیدایش انقلاب اسلامی تا کنون تکرار کرده‌اند و به هیچ وجه باعث نمی‌شوند تا خللی در آرمان‌های نظام، انقلاب و قوانین کشور ایجاد شود.
محمدی با تأکید بر اینکه اجازه نمی‌دهیم به عزت ملت ایران خدشه‌ای وارد شود، بیان داشت: غربی‌ها و دشمنان نظام جمهوری اسلامی بدانند این چنین رفتارها باعث اتحاد و همبستگی ناگسستنی ملت ایران می‌شود.
وی درمورد وجود چند سرسپرده داخلی در کشور نیز بیان داشت: این افراد که آلت دست دشمنان اسلام و انقلاب هستند، با حکم خدا در مورد قصاص مخالفت می‌کنند و جایگاه ولایت فقیه را مورد تعرض قرار می‌دهند که هوشیاری ملت و برخورد قانونی با چنین گستاخانی را می‌طلبد.
محمدی حمایت پارلمان اروپا از سران فتنه در کنار نقض حقوق بشر و حمایت از قانون همجنس‌گرایی برای فتنه‌گران را بسیار قبیح دانست و تصریح کرد: این حمایت اروپائیان لکه ننگی برای فتنه‌گران بود و باید از خجالت بمیرند.
وی ادامه داد: اصلاح‌طلبان باید برائت خود را از فتنه‌گران اعلام کنند، زیرا ماهیت فکری فتنه‌گران بر همگان بیش از پیش روشن شد.
این مسئول هدف صدور قطعنامه‌ مغرضانه اتحادیه اروپا را امتیاز گرفتن از جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات ژنو و عقب‌نشینی ایران دانست و افزود: اروپائیان فشار و تهدید را به عنوان راهبرد کاری خود پیش از مذاکرات ژنو قرار داده‌اند تا به خواسته‌های خود دست یابند.
محمدی تصریح کرد: دشمنان و سرسپردگان صهیونیست و غرب بدانند که فرزندان خمینی و خامنه‌ای اجازه تجاوز به هیچ کسی را نخواهند داد و هر دستی قصد تجاوز به این کشور را داشته باشد، قطع خواهند کرد.
وی با بیان اینکه ملت ایران فرزندان عاشورا و کربلا هستند، متذکر شد: دشمنان ملت ایران بدانند تا جان در بدن داشته باشیم، پای ارزش‌های امام، انقلاب و اسلام خواهیم ایستاد و زیر بار زور و ظلم نخواهیم رفت.

۱۳۹۳/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...