نسخه چاپی

دو سامانه شبیه ساز "میراژ" و "فاتح 12" رونمایی شد

عکس خبري -دو سامانه شبيه ساز "ميراژ" و "فاتح 12" رونمايي شد

طی مراسمی با حضور امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش از اولین سامانه شبیه ساز هواپیمای شكاری میراژ و سامانه شبیه ساز تیراندازی سبك فاتح 12 رونمایی و بهره برداری شد.

به گزارش نما ، به نقل از نیروی هوایی، اولین سامانه شبیه ساز هواپیمای شکاری میراژ و سامانه شبیه ساز تیراندازی سلاح سبک فاتح 12 که توسط مهندسان جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طراحی و ساخته شده است، با حضور امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی در پایگاه دهم شکاری رونمایی و مورد بهره برداری قرار گرفت.
شایان ذکر است سامانه شبیه ساز میراژ قابلیت توانایی شبیه سازی پرواز در شرایط جوی مختلف را داراست وکلیه مراحل طراحی و ساخت آن توسط مهندسان داخلی انجام گرفته است.
همچنین سامانه فاتح 12 مجهز به چهار نوع سلاح سبک از جمله ژ3، کلاشینکف، آر پی جی و کلت است.
لازم به ذکر است کلیه قطعات این سامانه های شبیه ساز ساخت داخل بوده و با اهدافی نظیر افزایش توان دقت و مهارت خلبان و همچنین کاهش هزینه ها و افزایش ضریب ایمنی ساخته و تولید شده است.
در مراسم رونمایی و بهره برداری از این شبیه سازها، رئیس سازمان جهاد خودکفایی نیروی هوایی، حجت الاسلام والمسلمین صبری رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو و جمعی دیگر از فرماندهان حضور داشتند.

۱۳۹۳/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...