نسخه چاپی

صهیونیست‌به‌خاطر باز شدن مسیر هسته‌ای ایران دچار اختناق شد

عکس خبري - صهيونيست‌به‌خاطر باز شدن مسير هسته‌اي ايران دچار اختناق شد

یك كار‌شناس سیاست خارجی گفت: مذاكرات صلحی كه آمریكا به راه انداخت برای این بود كه فشارهای روانی را از روی رژیم صهیونیستی بردارد، اما به هدفش نرسید و هم‌اكنون این رژیم در اختناق گرفتار شده است.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "احمد دستمالچی" درباره طرح کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا برای تصویب قانون جدید برای تشدید تحریم‌های اقتصادی و رسانه‌ای حزب‌الله لبنان گفت: طرح آمریکا برای تحریم حزب‌الله موضوع جدیدی نیست، چرا که از قدیم فشارهای سیاسی، روانی و امنیتی برعلیه حزب‌الله ایجاد شده بود و طرح تحریم بدین خاطر است که حزب‌الله لبنان از چهره‌های اصلی مقاومت علیه رژیم صهیونیستی بوده و مادر مقاومت است.
وی تصریح کرد: حزب‌الله برای گروه‌های مبارز با رژیم صهیونیستی یک الگو به حساب می‌آید و طبیعی است که ایالات متحده بخواهد حزب‌الله را با تحریم روبرو کند.
دستمالچی اظهار داشت: البته حزب‌الله لبنان در برابر اینگونه اقدامات واکسینه شده، اما مسئله جدید این است که پس از شکست‌های پی در پی گروه‌های تکفیری این طرح برای تصویب به مجلس نمایندگان ارسال شده است.
وی ادامه داد: برهم خوردن معادلات غربی‌ها در سوریه و تثبیت نظام بشار اسد باعث شده که غرب از این موضوع خشمگین باشد و با این اقدام می‌خواهند از دردهای خود بکاهند تا بتوانند مقاومت را ضعیف کنند و کلیه این اتفاقات نشان می‌دهد که واکنش کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا از روی عصبانیت است.
این کار‌شناس سیاست خارجی بیان داشت: مساحت جغرافیایی و میدانی مقاومت، تکنیک و مهارت‌های نظامی حزب الله توسعه داشته و دیگر مرزهای مقاومت محدود نیست و رژیم صهیونیستی در محاصره قرار گرفته و بیشتر از گذشته تضعیف شده است.
دستمالچی تصریح کرد: کوچکترین خطای رژیم صهیونیستی مساوی با آتش گرفتن سرزمین‌های اشغالی است، به همین خاطر رژیم اشغالگر قدس دست به عصا حرکت می‌کند، چرا که در تنگنا و فشار قرار گرفته است.
وی افزود: مذاکرات صلحی که آمریکا راه انداخت برای این بود که فشارهای روانی را از روی رژیم صهیونیستی بردارد، اما به هدفش نرسید و هم‌اکنون این رژیم در اختناق گرفتار شده است.
این کار‌شناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: اختناق رژیم صهیونیستی در باز شدن مسیر هسته‌ای ایران بیشتر شده و از همین روی صهیونیست‌ها نگران شرایط حاکم هستند.

۱۳۹۳/۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...