نسخه چاپی

ملت از انرژی هسته ای كماكان دفاع خواهند كرد

عکس خبري -ملت از انرژي هسته اي کماکان دفاع خواهند کرد

برغم همه هجمه های تبلیغاتی و تحریم اقتصادی دشمنان علیه كشور اسلامی ما ، ایران به دانش هسته ای دست یافت و ایران در دنیا به جایگاه رفیعی دست یافته است .

به گزارش نما ، به نقل از فرا سخن، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی با اشاره به نامگذاری ۲۰ فروردین به نام روز ملی فناوری هسته ای اظهار داشت: با درایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب، جوانان و دانشمندان هسته ای کشور ایران به پیشرفت های خوبی در زمینه دانش هسته ای دست یافته است.
وی افزود: ایران در پرتور ولایت تلاش برای دست یابی به دانش هسته ای بوده نه سلاح هسته ای و هیچ تلاشی در این زمینه نداشته و دشمنان علیه کشور ما تبلیغات سوء می کنند.
حسینی ادامه داد: دستیابی دانشمندان انقلابی ما به چرخه سوخت هسته ای به دنیا ثابت کردند که جوانان ایرانی می تواند در پیشرفت و توسعه فناوری هسته ای بسیارتاثیر گذار باشد.
وی ادامه داد: برغم همه هجمه های تبلیغاتی و تحریم اقتصادی دشمنان علیه کشور اسلامی ما ، ایران به دانش هسته ای دست یافت و ایران در دنیا به جایگاه رفیعی دست یافته است .
امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: ایران اسلامی با تمام شیطنت های استکبار جهانی در مقابل آنها ایستاد و ابهت و قدرت پوشالی آمریکا را با دستیابی به فناوری هسته ای شکست داد

۱۳۹۳/۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...