نسخه چاپی

اجازه ندهید جنازه جاسوس سازمان سیا در اصفهان دفن شود

عکس خبري -اجازه ندهيد جنازه جاسوس سازمان سيا در اصفهان دفن شود

نماینده مردم اصفهان در تذكری به رئیس جمهور خواستار جلوگیری از دفن ریچارد فرای جاسوس سازمان سیا آمریكا در این استان شد.

به گزارش نما ، حجت الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی مجلس خطاب به رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و وزیر نیرو گفت: با توجه به کمبود آب و ورود به هفتمین سال خشکسالی در اصفهان، افسردگی حاکم بر زندگی مردم و رشد بیکاری کشاورزان و آثار سوء آن، مقرر شد برای رفع موانع فوق، طرح انتقال آب به فلات مرکزی انجام شود.
وی ادامه داد: از جمله طرح تونل بهشت آباد است که هم طرح توجیحی است، با ۱۵ سال سابقه مطالعاتی و مصوباتی از ناحیه دولت، بودجه در لایحه باید اجرا شود، تبدیل آن به استفاده از لوله آثار و هزینه‌های بیشتری دارد.
نماینده مردم اصفهان اظهار داشت: لذا اعلام می‌کنم خط قرمز نمایندگان استان اصفهان در جهت انتقال آب از بهشت آباد، تونل آب بهشت آباد است؛ که در غیر این صورت ناچار هستیم در رأیی که به وزیر نیرو داده‌ایم تجدید نظر کنیم. خط انتقال آب به وسیله لوله هم افزایش هزینه را در بردارد و هم میزان آب را کاهش می‌دهد.
حجت الاسلام سالک خطاب به وزیر نیرو ادامه داد: از طرف دیگر باید پرداخت خسارت خشکسالی بر حسب اولویت حق‌آبه داران صورت گیرد.
وی در تذکری به رئیس جمهور گفت: بنده شب گذشته حضوری با آقای روحانی صحبت کردم. از آقای رئیس جمهور و وزیر کشور درخواست می‌کنم که هرچه سریع‌تر جلوی ورود جنازه پلید "ریچار فرای" جاسوس سازمان سیای امریکا برای دفن در اصفهان در کنار قبر استاد سارقش آرتور پوپ در جوار رودخانه زاینده رود گرفته شود و به نمایندگان اعلام می‌کنم که زاینده رود به رودخانه مرده رود تبدیل شده است.
وی گفت:‌‌ همان «پوپی» که با رضا قلدر ملاقات کرد،‌‌ همان پوپ که سارق محراب هزار و چند ساله مسجد اصفهان در موزه نیویورک است، پوپی که دلال عتیقه‌جات ایران است. ریچارد فرای شاگرد اوست. ۴ بار در کشورهای مختلف جاسوسی کرده و خودش می‌گوید کارهایی کردم که موجب ناراحتی مردم شده است. مشاور بنیاد اشرف پهلوی است. مشاور ماهنامه ایران نامه است و در دهه ۷۰ برای جمع آوری اطلاعات محرمانه به ایران آمده و از دولت خاتمی تقدیرنامه گرفته است.
این نماینده تاکیدکرد: آقای روحانی؛ اجازه ندهید که قطاع الطریق فرهنگی اسلامی ایران در اصفهان دفن شود که مردم تحمل نخواهند کرد و هر حادثه‌ای اتفاق بیفتد برعهده مسئولان ذی ربط خواهد بود.
حجت الاسلام سالک در پایان ضمن تبریک روز فناوری هسته‌ای گفت: روز فناوری هسته‌ای روز اقتدار هسته‌ای ایران است که موجب بهت و حیرت و کینه دشمنان انقلاب اسلامی شد و موجبات سرافرازی ملت ایران را فراهم کرد. امیدوارم تیم مذاکره کننده با شجاعت و اقتداری در خورشان ملت ایران از حقوق مسلم هسته‌ای ملت سرافراز و سربلند کشورمان قهرمانانه دفاع کنند.

۱۳۹۳/۱/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...