نسخه چاپی

استقبال برخی از موسسات غیر انتفاعی از تجمیع با سایر موسسات

عکس خبري -استقبال برخي از موسسات غير انتفاعي از تجميع با ساير موسسات

مدیركل دفتر آموزش‌های آزاد، غیرانتفاعی و غیر دولتی وزارت علوم با اشاره به مهمترین اولویتهای این بخش در سال ۹۳ از استقبال برخی از موسسات غیر انتفاعی از تجمیع با سایر موسسات خبر داد.

به گزارش نما ، به نقل از خبرگزاری تسنیم کارن ابری نیا مدیرکل دفتر آموزش‌های آزاد، غیرانتفاعی و غیر دولتی وزارت علوم با اشاره به مهمترین اولویتهای این بخش برای سال 93 اظهار داشت: ساماندهی امور غیر انتفاعی‌ها و برطرف کردن مشکلات آنها از جمله ظرفیت‌های خالی و مسائلی از این قبیل را که می‌توان با سیاست‌گذاری برطرف کرد، از مهمترین برنامه‌های ماست.
وی گفت: اصلاح اساسنامه موسسات غیر انتفاعی و برطرف کردن مسائلی چون خالی ماندن ظرفیت دانشگاه‌ها از جمله مسائلی است که به دنبال برطرف کردن آن هستیم.
این مقام مسئول در وزارت علوم خاطر نشان کرد: در این راستا می‌توان تعداد زیادی از موسسات غیر انتفاعی که فعالیتهای مشابهی دارند با سایر موسسات غیر انتفاعی تجمیع کرد و در صورتی که کلاسهای آنها موازی است، این کلاسها را با اساتید یکسان به شکل مشترک برگزار کرد.این مساله باعث می‌شود هم ظرفیتهای خالی پر شود و هم اینکه تعداد غیرانتفاعی‌ها در برخی مناطق را کم کرد.
ابری نیا در پاسخ به این سوال که آیا تا به امروز موسساتی از غیر انتفاعی‌ها با یکدیگر تجمیع شده‌اند، تصریح کرد: در حال حاضر خیر، اما برخی از موسسات از این طرح استقبال کرده‌اند و احتمالا در ماههای آینده چنین اتفاقی رخ دهد.

۱۳۹۳/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...