نسخه چاپی

اعتراض مردم اصفهان به دفن "ریچارد فرای"

عکس خبري -اعتراض مردم اصفهان به دفن "ريچارد فراي"

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس گفت: احتمال دفن جاسوس آمریكایی در اصفهان اعتراض مردم این استان را برانگیخت لذا نمایندگان استان اصفهان از رئیس جمهور می‌خواهند با این اقدام ناپخته مخالفت كند.

به گزارش نما ، به نقل از خبرگزاری تسنیم، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه نمایندگان اصفهان به رئیس جمهور در اعتراض به برخی اخبار مبنی بر دفن جاسوس آمریکایی در این شهر اظهار داشت: پس از اینکه شنیده شد احتمال دارد، جسد جاسوس آمریکایی در اصفهان دفن شود، موجی از اعتراضات خصوصا در بین مومنین اصفهان برپا شد و در نماز جمعه این هفته اصفهان نیز هم مردم نمازگزار و هم آیت‌الله مهدوی امام جمعه موقت اصفهان مخالفت خود را با این اقدام نسنجیده بیان کردند.
وی ادامه داد: در همین راستا نامه‌ای از سوی بنده خطاب به رئیس جمهور تهیه و به امضای 8 نفر از نمایندگان استان اصفهان رسید، تا وی با این اقدام ناپخته مخالفت کند.
این نماینده مجلس برهمین اساس تصریح کرد: در عین حال خبر کذبی از قول یکی از نمایندگان اصفهان که گفته بود، نمایندگان از نوشتن نامه به رئیس‌جمهور منصرف شده‌اند، تکذیب کرده و تاکید می‌کنم که این نامه برای رئیس جمهور فرستاده شده و رونوشتی از نامه هم برای دفتر مقام معظم رهبری، ستادکل نیروهای مسلح، وزیر امور خارجه، وزیر اطلاعات، شورای هماهنگی ائمه جمعه،‌ امام جمعه اصفهان، استاندار اصفهان، شورای شهر و شهردار اصفهان ارسال شد.
ریچارد نلسون فرای جاسوس سازمان سیای آمریکا پیش از مرگش وصیت کرده بود که در حاشیه زاینده‌رود اصفهان دفن شود که این موضوع با مخالفت مردم ایران مواجه شد.

۱۳۹۳/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...