نسخه چاپی

اردوی آموزشی تشكیلاتی "فردای انقلاب" در پردیس دانشگاه بوعلی سینا

مسئول روابط عمومی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل كشور از برگزاری اردوی آموزشی تشكیلاتی "فردای انقلاب"، با حضور 150 نفر از فعالان انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، در پردیس دانشگاه بوعلی سینا همدان خبر داد.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "محمدرضا کردلو" از برگزاری اردوی آموزشی تشكيلاتي "فرداي انقلاب"، با حضور 150 نفر از فعالان انجمن‌های اسلامی دانشجويان مستقل، در پردیس دانشگاه بوعلی سینا همدان خبر داد.
مسئول روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل درباره این اردو تصریح کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر مسئله نخبه‌پروری، اولین دوره از سلسله اردوهای "فردای انقلاب" با حضور 150 نفر از فعالان و منتخبان این تشکل برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این اردو در قالب کلاس‌های فرهنگی، سیاسی و تشکیلاتی مهارتی تشکیل می‌شود، گفت: کلاس‌های کارگروه سیاسی این اردو در زمینه‌های جریان‌شناسی سیاسی، اقتصادمقاومتی و انقلاب‌های جهان و کارگروه فرهنگی نیز در مباحث جریان‌شناسی فرهنگی، تهاجم فرهنگی و سبک زندگی انسان انقلابی برگزار خواهد شد.
کردلو با بیان اینکه کلاس‌های کارگاهی در قالب مهارت‌های مدیریت زمان، مطالعه و نویسندگی برگزار می‌شود، افزود: در این اردو افراد پس از مصاحبه به دو کارگروه تخصصی فرهنگی و سیاسی تقسیم خواهند شد تا در مراحل بعدی به فعالیت تخصصی ادامه دهند.
مسئول روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خاطرنشان کرد: این اردو از امروز(چهارشنبه) 27 فروردین به مدت دو روز در شهر همدان و با مشارکت و میزبانی انجمن‌های اسلامی دانشگاه بوعلی سینا همدان برگزار می‌شود.

۱۳۹۳/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...