نسخه چاپی

تست سلاح‌های جدید در مرزبانی

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به استفاده از سلاح‌های جدید و سبك در رزمایش اقتدار ۳ گفت: به صورت آنلاین مرزهای شرقی كشور رصد می‌شود.

به گزارش نما ، به نقل از خبرگزاری فارس، سردار حسین ذوالفقاری صبح امروز در حاشیه چهارمین روز از رزمایش اقتدار3 که در منطقه عمومی قصرشیرین در حال برگزاری است، گفت: بخش‌های آشکار این رزمایش از روز یکشنبه آغاز شده و امروز اختتامیه این رزمایش برگزار می‌شود.
وی افزود: همه سناریوهای از پیش درنظر گرفته شده با موفقیت انجام شد و به صورت واقعی از سلاح‌های مختلف در یک رزم رودررو استفاده شد.
فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه سلاح‌های جدیدی هم که توسط برخی از صنایع کشور تهیه شده بود و مورد استفاده قرار گرفت، گفت: متناسب با سناریوهای برنامه‌ریزی‌شده از هرکدام از سلاح‌ها در زمان مناسب استفاده کردیم.
سردار ذوالفقاری به برخاستن دو بالن در این رزمایش اشاره کرد و گفت: این بالن‌ها تصاویر کل منطقه رزمایش را در این مدت ضبط کردند تا بتوان تمام حرکت‌های انجام شده در میدان را مورد بررسی قرار دهیم.
وی خاطرنشان کرد: از همین بالن‌ها در مناطق شرقی کشور نیز استفاده شده تا به صورت آن‌لاین از همین نقطه آن مناطق را زیرنظر داشته باشیم.
فرمانده مرزبانی ناجا به مقاوم‌سازی برخی از خودروها اشاره کرد و گفت: یکسری از خودروهایی که احتمال حضور در مناطقی دارند که در آنجا درگیری رخ می‌دهد، به گونه‌ای مقاوم‌سازی شده اند که خطری فرد نشسته بر روی ماشین را تهدید نکند و به گویشی دیگر، قسمت باربند این خودروها ضدگلوله شده است.
سردار ذوالفقاری تصریح کرد: تمام امکانات مورد نیاز برای این رزمایش، ظرف مدت شش ماه توسط نیروهای مرزبانی آماده شده و در این منطقه ما حتی برق سراسری و آب سراسری به همراه حمام گرم برای نیروها درنظر گرفته‌ایم.

۱۳۹۳/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...