نسخه چاپی

بازگشایی انجمن روزنامه نگاران منتفی شد

بازگشایی انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران در آینده نزدیك كاملا منتفی شده است. بر اساس اخبار كسب شده از منابع مختلف، به دلیل برخی موانع غیر قابل حل از جمله مخالفت قطعی برخی مراجع ذی ربط بازگشایی انجمن صنفی روزنامه نگاران منتفی شده است.

به گزارش نما ، به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا، کسب اطلاع کرد که بازگشایی انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران در آینده نزدیک منتفی شده است. بر اساس اخبار کسب شده از منابع مختلف به دلیل برخی موانع غیر قابل حل از جمله مخالفت قطعی برخی مراجع ذی ربط، بازگشایی انجمن صنفی روزنامه نگاران منتفی شده است.
یک منبع آگاه با تایید خبر منتفی شدن بازگشایی انجمن صنفی روزنامه نگاران به پیام نو گفت: ظاهرا برخی مصاحبه ها، سخنرانی ها و همچنین اقدام اخیر اتحادیه اروپا در گنجاندن نام انجمن صنفی در بیانیه اخیرش علیه ایران در منتفی شدن بازگشایی انجمن صنفی موثر بوده است.
انجمن صنفی روزنامه نگاران در مهرماه سال ۱۳۷۶ و پس از روی کار آمدن دولت خاتمی تاسیس شد و در ۴ تیرماه ۱۳۸۷ توسط دولت نهم منحل شد. علی جنتی وزیر ارشاد دولت یازدهم در ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ازرفع مشکل انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران برای ادامه فعالیت خبر داد اما در نهایت به دلیل مخالفت قوه قضاییه و دلایلی که ذکر برخی از آنها رفت، بازگشایی انجمن صنفی منتفی شد.

۱۳۹۳/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...