نسخه چاپی

نقش رسانه ملی در تغییر نگرش جهانی در مورد زنان

عکس خبري - نقش رسانه ملي در تغيير نگرش جهاني در مورد زنان

رئیس سازمان صدا و سیما گفت:نمایش چهره پاك و سالم زنان در جمهوری اسلامی از شبكه‌های برون مرزی رسانه ملی تحولی اساسی در تغییر نگرش جهانی نسبت به دیدگاه مترقی اسلام در مورد زنان ایجاد كرده است.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران ، مهندس سید عزت‌الله ضرغامی در مراسم بزرگداشت مقام زن، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را معجزه بزرگ الهی دانست و گفت: در دورانی که پسرسالاری، ارزش مسلط بر جامعه بود و تداوم قدرت و ثروت صرفا از ناحیه فرزند ذکور انتظار می‌رفت، وجود مقدس بانوی بزرگ دو عالم، هدیه‌ای ارزشمند و بی‌نظیر از ناحیه پروردگار مهربان به بشریت بود.
رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به جامعیت فضائل انسان کامل در وجود حضرت زهرا (س) گفت: آشنایی دقیق با این ویژگی‌ها که بهترین الگو برای زنان جامعه اسلامی در حوزه فردی، خانوادگی و اجتماعی است، نگاه‌های تک بعدی و بعضا تنگ نظرانه‌ای را به حاشیه می‌راند.
رئیس رسانه ملی نمایش چهره پاک و سالم زنان در جمهوری اسلامی از شبکه‌های برون مرزی رسانه ملی به ویژه شبکه‌های پربیننده‌ای مثل آی فیلم به زبان‌های انگلیسی و عربی را تحولی اساسی در تغییر نگرش جهانی نسبت به دیدگاه مترقی اسلام در مورد زنان دانست و بر ترویج واقعی این چهره و الگوهای موفق زنان ایرانی در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی در برنامه‌های رسانه ملی تاکید کرد.
مهندس ضرغامی ریشه یابی آسیب‌های جامعه زنان در کشور را از وظایف رسانه ملی برشمرد و از کار‌شناسان و صاحب نظران درخواست کرد با همکاری عالمانه و کاربردی با برنامه سازان صدا و سیما، زمینه آگاهی، اصلاح و تعالی هرچه بیشتر جامعه زنان ایران اسلامی را فراهم سازند.

۱۳۹۳/۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...