نسخه چاپی

نظر كی روش در مورد حضور خبرنگاران در جام جهانی

كارلوس كی روش سرمربی تیم‌ملی چندی پیش اعلام كرد باید رسانه‌های ایران در برزیل، در كنار تیم‌ملی باشند تا آنها احساس تنهایی نكنند. او در آستانه رقابت‌های جام‌جهانی‌ هم دوباره می‌گوید حضور رسانه‌ها در برزیل بسیار مهم است.

به گزارش نما به نقل از فیفادی، این روزها مشکلات زیادی برای اعزام خبرنگاران به جام‌جهانی‌ وجود دارد و کی روش در واکنش به آن می‌گوید:

اگر این موضوع صحت داشته باشد، بسیار ناامید‌کننده خواهد بود چرا که این وظیفه اصحاب رسانه است تا اخبار صحیح و درست را به مردم ایران برسانند. ما واقعاً به حضور آنها در برزیل نیاز داریم. آنها باید در برزیل باشند تا پیغام مردم را به جهانیان برسانند و همین‌طور طرز تفکر جهانیان و مردم برزیل را به ملت ایران انتقال دهند.

او ادامه می‌دهد: «واقعیت مطلب این است که اصحاب رسانه چشم و گوش مردم هستند و پل بین تیم‌ملی و هواداران را تشکیل می‌دهند و ما بدون این پل به هیچ‌وجه نمی‌توانیم کارمان را ادامه دهیم. برای شخص من خیلی ناراحت‌کننده خواهد بود اگر رسانه‌های ایرانی همراه تیم‌ملی نباشند چرا که همان‌طور که گفتم، آنها پل تیم‌ملی و بازیکنان با ملت هستند و امیدوارم در چند روز آینده این مشکل برطرف شده و رسانه‌ها بتوانند در جام‌جهانی‌ 2014 برزیل در کنار تیم‌ملی باشند.»

کی روش در پایان می‌گوید: «حضور رسانه‌ها تنها راهی است برای رساندن پیغام اصلی تیم‌ملی و نشان دادن واقعیات و تلاش بازیکنان به مردم. اگر آنها در کنار تیم‌ملی باشند، می‌توانند هواداران را به تیم‌ملی نزدیک‌تر کنند و من به هیچ‌وجه نمی‌توانم شاهد طلاق بین اصحاب رسانه و تیم‌ملی باشم و برایم این مسئله قابل قبول نخواهد بود. حضور آنها در برزیل می‌تواند به تیم‌ملی کمک کند.»

۱۳۹۳/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...