نسخه چاپی

هاشمی طبا: از كی روش حمایت كنیم/عملكرد تیم ملی درخشان بود

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور زیربنایی، سرمایه گذاری و توسعه زیر ساخت های ورزش گفت كه بازی تیم ملی فوتبال كشورمان در مقابل نیجریه و آرژانتین درخشان بود و باید از كارلوس كی روش حمایت شود زیرا عملكرد وی و تیم ملی تاكنون در جام بیستم بسیار خوب بوده است .

به گزارش نما، مصطفی هاشمی طبا روز دوشنبه در حاشیه نشست نخستین کارگروه مهندسی ورزش در گفت و گو با ایرنا افزود: بازیکنان تیم ملی ایران بازی بسیار خوبی را تاکنون از خود به نمایش گذاشته اند.

وی با قدردانی از عملکرد کی روش خاطرنشان کرد که تیم های ملی و پایه فوتبال کشور به مربیان درجه یک و سطح بالا نیاز دارند.

هاشمی طبا در مورد پیش بینی برخی افراد در مورد شکست سنگین ایران با اختلاف گل زیاد در برابر آرژانتین گفت: این پیش بینی ها واقعیت پیدا نکرد و تیم ملی با بازی جسورانه و درخشان با اختلاف بسیار کم این مسابقه را پشت سرگذاشت . در این بازی بازیکنان تیم ملی نمایش بسیار خوبی را از لحاظ تاکتیک ، اخلاق و منش ارایه کردند.

وی افزود : بازیکنان تیم ملی ایران در این رقابت ها نشان دادند که به یک بلوغ بسیار خوبی از لحاظ تاکتیک و اخلاقی رسیدند.

مشاور وزیر ورزش و جوانان با اشاره به موفقیت های تیم ملی والیبال و بسکتبال ایران خاطر نشان کرد: تیم های ملی کشور در این رشته ها نیز مربیان خوبی دارند و امیدوارم این روند ادامه یابد تا شاهد حضور موثر تیم های کشورمان در میادین مختلف ورزشی باشیم.

تیم ملی فوتبال ایران در دو دیدار مرحله گروهی جام جهانی برزیل به ترتیب در 26 و 31 خرداد برابر نیجریه به تساوی صفر بر صفر و مقابل ستارگان آرژانتین در یک دیدار تحسین برانگیز یک بر صفر بازی را واگذار کرد.

سومین دیدار ایران هم روز چهارشنبه (چهارم تیرماه ) برابر تیم بوسنی و هرزگوین برگزار خواهد شد.

۱۳۹۳/۴/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...