نسخه چاپی

اغلب بازیكنان تیم ملی الجزایر مقابل آلمان روزه بودند

بازیكنان مسلمان تیم ملی فوتبال الجزایر در سال های اخیر همزمان با ماه مبارك رمضان روزه گرفتند.

به گزارش نما، یک بازیکن الجزایری گفت که اغلب ملی پوشان این کشور در دیدار مقابل تیم ملی فوتبال آلمان درمرحله یک هشتم جام جهانی 2014 برزیل ، روزه بودند.

دو تیم آلمان و الجزایر در ساعت 00:30 بامداد سه شنبه ( دهم تیرماه ) به مصاف یکدیگر رفتند که آلمان در این دیدار موفق شد با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی برسد.

به گزارش ایرنا از شبکه بی ان اسپورتس قطر ، مجید بوقره در ویژه برنامه ˈالمجلس ˈ این شبکه که باحضور جمعی از بازیکنان الجزایر برگزار شد ، خاطرنشان کرد که وحید خلیل هادزیچ مربی بوسنیایی این تیم به همه بازیکنان در مورد روزه گرفتن در ماه مبارک رمضان اختیار تام داد.

وی گفت: بازیکنان مسلمان تیم ملی فوتبال الجزایر در سال های اخیر همزمان با ماه مبارک رمضان روزه گرفتند.

دراین برنامه ، علاوه برمجید بوقره ، سفیان فغولی ، سفیرتایدر، یاسین براهیمی ، فوزی غلام ،حسان بیده و رایس می حولی دروازه بان این تیم حضور داشتند.

مقامات قطری برای انتقال تیم ملی الجزایر به این کشور با هدف تقدیر از آنها و برپایی جشن حضور این تیم در جام جهانی 2014 برزیل یک پرواز چارتر از الجزیره به دوحه اختصاص داده بودند اما از مجموع 23 ملی پوش الجزایری تنها 7 نفر حاضر به مسافرت به دوحه شدند.

قرار است بازیکنان الجزایری در یک برنامه ویژه مورد تقدیر قرار گیرند وجوایز ویژه امیر قطر به آنها اعطا شود.

تیم الجزایر برای نخستین بار درتاریخ حضور چهارگانه خود درمسابقات جام جهانی ،توانست به مرحله یک هشتم جام جهانی 2014 برزیل صعود کند.


۱۳۹۳/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...