نسخه چاپی

لاریجانی اظهارات روحانی را غیر قابل دفاع خواند

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن غیر قابل دفاع خواندن سخنان رئیس جمهور، به نمایندگان توصیه كرد با توجه به تلاش برخی طیف‌های سیاسی برای تخریب مجلس، خود را درگیر مسائل فرعی نكنند.

به گزارش نما جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر در خصوص جلسه غیرعلنی امروز برای بررسی اظهارات اخیر رئیس جمهور، گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که صحبت های رئیس جمهور قابل دفاع و قابل قبول نیست و باید هر کس در هر جایگاهی شأن جایگاه خود را حفظ کند.

نماینده مردم شیراز ادامه داد: لاریجانی به نمایندگان توصیه کرد که مجلس نباید خود را درگیر مسائل فرعی کند زیرا مشکلات اقتصادی کشور بسیار مهم است و باید در راستای حل این مشکلات تلاش کنیم.

وی ادامه داد: رئیس مجلس معتقد بود طیف های سیاسی در بیرون از مجلس مسیر تخریب نمایندگان و مجلس را آغاز کرده اند و کلیپ هایی علیه مجلس منتشر می کنند که بسیاری از این کلیپ ها ربطی به مجلس فعلی ندارد و مربوط به دوره های قبل است.

قادری نماینده مردم شیراز تصریح کرد: بنده به دولت توصیه می کنم که تجربیات دولت قبل را چراغ راه خود قرار دهند، رئیس جمهور نباید در دامی که دیگران برایش پهن کرده اند بیفتد زیرا تجربه نشان داده که تخریب به ضرر دولت است.

وی تصریح کرد: راه هر گونه انتقاد در جامعه ما باز است و همه مردم و نمایندگان حق انتقاد دارند زیرا لازمه شکوفایی جامعه انتقاد است.

قادری با تاکید بر اینکه مسئولان کشور باید دقیق صحبت کنند، گفت: اگر مسئولان احساس می کنند که روی خودشان کنترل ندارند مکتوب صحبت کنند و اگر مطلبی آنها را ناراحت کرده که توانایی کنترل خود را ندارند، در مجامع رسانه ای حاضر نشوند.

همچنین محمد حسن آصفری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به خبرنگار مهر گفت که در این جلسه منتقدان معتقد بودند که این گونه ادبیات در شأن رئیس جمهور نیست و موجب می شود گفتمان غالب کشور تغییر کند.

نماینده مردم اراک ادامه داد: نمایندگان اعتقاد داشتند که باید از هر صحبتی که موجب اختلاف دولت و مجلس می شود، خودداری کرد.

وی تاکید کرد: سئوالی که در ذهن همه منتقدان وجود داشت این بود که چرا رئیس جمهور در زمانی که مملکت آرام بود و منتقدان ساکت بودند این مسائل را مطرح کرد. به نظر می رسد عده ای تلاش دارند جامعه را متشنج کرده و به اختلافات دولت و مجلس دامن بزنند.

۱۳۹۳/۵/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...