ابتكار: پارك پردیسان واگذار نمی‌شود!

خبر فروش پارك پردیسان كه منتشر شد، اولین مشتری،‌ شهرداری تهران بود كه برای گسترش سرانه فضای سبز پایتخت نشینان، خواهان پارك 275 هكتاری شمال غرب شد، خبری كه فورا تكذیب شد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: خبر فروش پارک پردیسان که منتشر شد، اولین مشتری،‌ شهرداری تهران بود که برای گسترش سرانه فضای سبز پایتخت نشینان، خواهان پارک 275 هکتاری شمال غرب شد، خبری که فورا تکذیب شد.

پارک طبیعت پردیسان یکی از بوستان‌های بزرگ و مشهور شهر تهران است که این روزها بحث واگذاری آن به مدیریت شهری بار دیگر از سوی شورای‌ها مطرح شده است و حتی در تریبون نمازجمعه این هفته تهران نیز این موضوع توسط مهدی چمران رییس شورا مجدد تکرار شد.

معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در گفت وگو با ایسنا، در مورد واگذاری پارک پردیسان به شهرداری تهران گفت: واگذاری در این مورد قرار نیست اتفاق بیفتد.

وی در مورد پیشنهاد مدیران شهری برای استفاده شهروندان از تمامی فضای پارک پردیسان با بیان اینکه درهای پارک پردیسان به روی همه مردم تهران باز است، گفت: این موضوع در طرح جامع نیز دیده شده است و ان شاءلله سازمان حفاظت از محیط زیست با همکاری بخش‌های مختلف نسبت به اجرای این مهم قدم برمیدارد.

وی با رد هرگونه واگذاری پارک پردیسان به هر بهانه گفت: واگذاریی در این مورد نداریم.

این در حالیست که آنگونه که رحمت الله حافظی یک از اعضای شورای شهر بیان کرده، قرار است واگذاری این بوستان به شهرداری تهران در جلسه آتی دیدار اعضای شورای شهر با رئیس جمهور مطرح شود و حالا باید دید روحانی چه تصمیمی در مورد اصرارها و انکارهای مسئولان مدیریت شهری و معاون محیط زیست خود خواهد گرفت.

۱۳۹۴/۲/۷

اخبار مرتبط