نكونام به تیم ملی باز می گردد!

كارلوس كی روش درتازه ترین مصاحبه اش صراحتا اعلام كرد كه تلاش می كند جوادنكونام را به تیم ملی ایران بازگرداند. كی روش به عنوان دستیارروی نكو حساب كرده است...

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاين،‌ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید که افراد اندکی هستند که همیشه در حال گلایه بوده و از اینکه تیم ملی در رتبه نخست آسیا قرار دارد خرسند نیستند.



کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که هم اکنون در پرتغال در مرخصی به سر می‌برد در ارتباط با مسائل مختلفی از جمله زمان بازگشتش به ایران و شائبه‌های مطرح شده در مورد عدم پرداخت حقوق شش ماهه‌اش و احتمال اینکه دیگر به ایران بازنگردد،‌ محرمانه و خصوصی بودن مسائل مربوط به حقوقش، سکوتش در پاسخ به برنامه‌های تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 و اینکه وعده و وعید‌ها همچنان شفاهی است، رتبه‌اول ایران در آسیا و یک‌تازی در صدر جدول علی‌رغم اینکه همواره به قدرت تیم‌هایی هچون ژاپن، کره‌ جنوبی و استرالیا اذعان داشته‌، جوان‌گرایی در تیم ملی و استفاده از جواد نکونام در تیم ملی به عنوان دستیار،‌ صحبت‌هایی را انجام داد که در ادامه آن را می‌خوانید.



*ابتدا می‌خواهم از شما این را بپرسم که با پایان مرخصی 6 هفته‌ای‌تان چه زمانی به ایران بازخواهید گشت چرا که گمانه‌زنی‌های مختلفی در این زمینه مطرح شده است و پاسخ شما می‌تواند شفاف‌سازی کند.



من بعد از پایان نشست مربیان تیم‌های ملی که در کوالالامپور برگزار می‌شود به تهران بازخواهم گشت.



*درباره تعویق شش ماهه حقوق‌تان در تیم ملی صحبت کنید. آیا برای حل این موضوع، فدراسیون صحبتی با شما انجام داده است. اساسا ناراحتی شما از اینکه حقوق‌تان پرداخت نشده و دیگر به ایران بازنخواهید گشت، به چه دلیل در برخی رسانه‌ها مطرح شد؟

این مسائل خصوصی و محرمانه است و بنده علاقه‌ای ندارم در مصاحبه‌ای عمومی راجع به این گونه مسائل صحبت کنم.



*برنامه‌های تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 را چگونه می‌بینید؟ آیا همچنان قول‌ها شفاهی است؟

هیچ صحبتی راجع به این مطلب ندارم.



*فکر می‌کنید چرا قول‌های زیادی درباره تیم ملی داده می‌شود اما عملا اتفاقی نمی‌افتد؟

نمی‌دانم. شما نباید این سوال را از من بپرسید. بنده به عنوان سرمربی تیم ملی ایران همیشه این گونه عمل می‌کنم: "من قول‌های کمتری می‌دهم و سعی می‌کنم دستاورد بیشتری داشته باشم." اگر راجع به بقیه سوالی دارید لطفا از خودشان بپرسید.



*ایران همچنان در رده‌بندی فیفا تیم اول آسیاست. در رده‌بندی اخیر تیم ملی به رده 38 دنیا صعود کرد. به نظر شما علت اینکه تیم‌هایی چون ژاپن، کره و استرالیا در رنکینگ آسیا در رتبه‌ای پایین‌تر از ایران قرار دارند چیست؟ در حالی که شما قدرت این سه تیم را از جنبه‌های مختلف بیشتر از ایران می‌دانید.



مسئله‌ای که اهمیت دارد بسیار ساده است. بله، ایران در حال حاضر تیم اول آسیاست. این را بپذیرید و از آن لذت ببرید. مطمئنا بسیاری از افراد به این مسئله افتخار می‌کنند و به آن احترام می‌گذارند و افراد اندکی نیز هستند که همیشه در حال گلایه هستند و از اینکه تیم ملی در رتبه نخست آسیا قرار دارد خرسند نیستند.



*آیا کماکان به پدیده جوان‌گرایی در تیم ملی ادامه خواهید داد و لیگ پانزدهم چه میزان در انتخاب شما تاثیر دارد؟

من همیشه سعی می‌کنم که از بهترین بازیکنان که شکل دهنده بهترین تیم باشند، استفاده کنم.



*موضوع مربی‌گری جواد نکونام به عنوان دستیار شما در تیم ملی به کجا رسید؟

همان طور که همه می‌دانند من سعی خواهم کرد که جواد نکونام را به تیم ملی اضافه کنم.

۱۳۹۴/۴/۲۳

اخبار مرتبط