نجات 8 تن از حریق برج در سعادت آباد

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات هشت تن از ساكنان یك مجتمع مسكونی در پی وقوع حریق در یكی از واحدهای این مجتمع در سعادت آباد خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات هشت تن از ساکنان یک مجتمع مسکونی در پی وقوع حریق در یکی از واحدهای این مجتمع در سعادت آباد خبر داد.

سید جلال ملکی گفت: در ساعت ۲۲ شب گذشته یک مورد حادثه حریق به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شود ودر پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان چهار ایستگاه را به همراه نردبان، تشک نجات و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در سعادت آباد اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد حادثه در طبقه دوم یک ساختمان ۱۰ طبقه ۱۹ واحدی رخ داده وکانون آن آپارتمان ۲۶۰ متری است که شعله‌های آتش اتاق‌های خواب، سالن پذیرایی و سونای خشک این واحد را در برگرفته و در حال گسترش بود.

ملکی با بیان اینکه زن ۳۲ ساله به همراه دو دختر ۱۰ و ۵ ساله در این واحد محبوس شده بودند، گفت: دود و آتش طبقات و همچنین داخل واحد مسکونی را در بر گرفته بود نشانان بلافاصله این سه نفر را به بالکن منتقل کرده و از طریق نردبان به سمت زمین انتقال دادند.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، تعدادی از سکنه ساختمان نیز در طبقات محبوس شده بودند که آتش نشانان بلافاصله آنان را خارج کرده و به محل انتقال دادند و در مجموع 8 نفر در این حادثه نجات یافتند.

ملکی در پایان با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است گفت: آتش نشان در ساعت ۲۳:۵۹ به عملیات خود خاتمه دادند.

۱۳۹۵/۹/۲۳

اخبار مرتبط