سوختن صد در صدی 6 لنج در حریق رودخانه زهره

فرماندار هندیجان با اشاره به وقوع حریق در 6 لنج در رودخانه زهره در اواخر شب گذشته گفت: در آتش‌سوزی شب گذشته این 6 لنج كاملا سوختند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: فرماندار هندیجان با اشاره به وقوع حریق در 6 لنج در رودخانه زهره در اواخر شب گذشته گفت: در آتش‌سوزی شب گذشته این 6 لنج کاملا سوختند.

کوروش مودت با اشاره به وقوع حریق در 6 لنج آماده بارگیری در رودخانه زهره در سه‌شنبه شب اظهار کرد: با اعزام تجهیزات آتش‌نشانی و با اعزام نیروهای کمکی از شهرستان‌های ماهشهر، امیدیه و بندر امام و شرکت‌های نفت و پتروشیمی به محل حادثه، حدود ساعت 9 صبح امروز(16 فروردین ماه) بالاخره آتش مهار و از سرایت آن به سایر لنج‌ها جلوگیری شد.

وی تصریح کرد: این 6 لنج شامل 4 لنج فایبرگلاس و 2 لنج تخته‌ای بودند که شب گذشته در حد فاصل چم ضیغمی رودخانه زهره دچار آتش‌سوزی شدند و به طور کامل در آتش سوختند. این لنج‌ها آماده بارگیری بودند و با ظرفیت کامل سوخت‌گیری کرده بودند و این موضوع سبب تشدید حریق شده بود.

فرماندار هندیجان بیان کرد: طبق برآوردهای اولیه، آتش‌سوزی شب گذشته حدود 6 تا 8 میلیارد تومان خسارت در پی داشته است ولی هیچ گونه تلفات جانی بر جا نگذاشت.

مودت گفت: صحبت‌هایی در خصوص عمدی بودن حریق شب گذشته شنیده شده اما تا پایان بررسی‌ها و کارشناسی علت وقوع این حریق، نمی‌توان در این رابطه اظهار نظر کرد.

۱۳۹۶/۱/۱۶

اخبار مرتبط