خلیل‌زاده: در پلی استیشن هم قهرمان می‌شویم

عکس خبري -خليل‌زاده: در پلي استيشن هم قهرمان مي‌شويم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر مسابقات را در پلی‌استیشن هم بگذارند، ما در آن هم قهرمان می‌شویم.

به گزارش نما، شجاع خلیل‌زاده در حاشیه تست کرونای بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: تست خاصی را پشت سر نگذاشتیم و فقط یک تست عادی بود. خدا را شکر می‌کنم همه بازیکنان صحیح و سالم هستند. امیدوارم بازیکنان لیگ برتر و تمام مردم عزیز ایران مشکلی نداشته باشند تا هم بازی‌ها ادامه پیدا کند و هم مردم خوب ما بتوانند از مسابقات لذت ببرند.

وی در خصوص اینکه یکی از مدیران فوتبال ایران اعلام کرده بود بهتر است بازی‌های در قالب پلی‌استیشن ادامه پیدا کند، گفت: من که می‌گویم مسابقات را در پلی‌استیشن بگذارند، ما در آن هم قهرمان می‌شویم.‌ در پلی‌استیشن هم جام می‌دهند. امیدوارم مسؤولان حتما این جام را هم برگزار کنند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص تعطیلی تمرینات در ایام کرونا عنوان کرد: این مدت خیلی برای ما سخت گذشت هم حوصله‌مان سر رفته بود و هم شرایط عجیبی را پشت سر گذاشتیم امیدوارم این شرایط هر چه سریع‌تر پشت سر گذاشته شود و فوتبال هم مثل جامعه که به حالت عادی برگشته باعث ایجاد لذت در مردم شود.
وی در خصوص اینکه خیلی‌ها مدعی بودند چرا فقط پرسپولیس به برگزاری مسابقات رضایت داده‌، گفت: 100درصد اگر تیم‌های دیگر جای ما بودند همین نظر را داشتند به این موضوع اشاره کنم که سلامتی جامعه برای ما مهم است وقتی کل کشور به حالت عادی بازگشته ما هم باید به محل کارمان بازگردیم درآمد ما از فوتبال است. آن باشگاه‌هایی که چنین صحبت‌هایی می‌کنند باید منطقی حرف بزنند اگر تیم‌های دیگر جای ما بودند می‌گفتند بازی‌ها باید ادامه پیدا کند. هنوز قهرمانی ما مشخص نشده و 9 بازی باقی مانده است امیدوارم بهترین نتایج را بگیریم و پوکر قهرمانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه دلش برای هواداران پرسپولیس تنگ شده است،‌ اظهار داشت: مهم این است که دل هواداران ما با بازیکنان تیم پرسپولیس است دل 40 میلیون هوادار به خاطر پرسپولیس می‌تپد و ما هم به عشق همان هواداران تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که موفق شویم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعاتی که پیرامون جدایی‌اش از این تیم در پایان فصل مطرح شده است، گفت: جای این سوال اینجا نیست ولی من با پرسپولیس قرارداد دارم، من صحبتی انجام دادم و همه جا هم این حرف را زده‌ام. تأکید می‌کنم وقتی خارجی‌ها به ایران می‌آیند و یک میلیون دلار پول می‌گیرند پول‌شان را می‌گیرند حرف ما هم همین است اگر 100 هزار دلار قرارداد می‌بندند پول ما را هم بدهد.مثلا الان به ما 20 میلیون می‌دهند و 10 ماه پول نمی‌دهند، از تاریخ پرداختی پول تا امروز قیمت دلار بالا می‌رود و ارزش پول ما هم پایین می‌آید. ما فقط پول‌مان را می‌خواهیم و چیز بیشتری خواستار نشده‌ایم. تا آخرین لحظه در اینجا هستیم در صورتی که با ما خوش‌رفتاری کنند.

خلیل‌زاده تأکید کرد: نباید غریب‌پرست باشیم و برویم به بازیکنان خارجی پول بدهیم حرف من در مورد همه تیم‌ها است نه فقط پرسپولیس این بازیکنان زن و بچه دارند و به پول‌شان نیاز دارند. ما که نمی‌توانیم با تبلیغات زندگی‌مان را بچرخانیم. همه می‌گویند ما پول میلیاردی می‌گیریم، قیمت پراید به 100 میلیون رسیده و یک ماشین معمولی 2 میلیارد تومان است. وضعیت جامعه به شکلی شده که آدم‌ها با درآمد 15 میلیونی در ماه نمی‌توانند یک زندگی عادی داشته باشند فقط امیدوارم که این مشکلات برطرف شود.

وی در خصوص اینکه آیا پولی که قول داده بودند به حساب بازیکنان واریز شده یا خیر،‌عنوان کرد: فکر می‌کنم امروز پول به حساب بازیکنان واریز شده و دریافتی ما به 65 درصد رسیده است. من باز هم امیدوار هستم که مسائل مالی هر چه سریع‌تر برطرف شود.

۱۳۹۹/۲/۳۱

اخبار مرتبط