واكنش ساعی به مسافركشی قهرمان تكواندو

عکس خبري -واکنش ساعي به مسافرکشي قهرمان تکواندو

اسطوره تكواندوی ایران گفت: نباید بابت اتفاقی كه برای سروش احمدی افتاده فدراسیون را مقصر بدانیم و بهتر است سازمان‌های مربوطه به این موضوع ورود كنند.

به گزارش نما، هادی ساعی در خصوص اینکه اردوهای تیم ملی تکواندو چه زمانی برگزار می‌شود، اظهار داشت: چندین بار به وزارت ورزش درخواست برگزاری اردوی تیم ملی را داده‌ایم، اما هنوز تاریخی برای برگزاری تمرینات اعلام نشده. البته کرونا با کسی شوخی ندارد و برای شروع اردوها باید تمام جوانب را در نظر بگیریم.

وی افزود: همه ما در وهله اول نگران سلامت ورزشکاران هستیم، اما عدم برگزاری اردوها روی شرایط فنی و روحی ملی‌پوشان تاثیر منفی دارد. خداراشکر هادی‌پور و حسینی مشکل وزنی ندارند و حرفه‌ای زندگی می‌کنند.

مدیر فنی تیم ملی تکواندو گفت: حتی اگر اردوهای تیم ملی را آغاز کنیم هنوز تاریخ هیچ مسابقه بین‌المللی مشخص نشده و باید بچه‌ها را در آمدگی ۷۰ درصد نگه داریم تا ببینیم اولین رویداد پیش‌رو چه زمانی خواهد بود.

اسطوره تکواندوی ایران درباره مسافرکشی سروش احمدی تصریح کرد: در وهله اول بگویم که مسافرکشی شغل بسیار شریفی است، اما اینکه یک قهرمان برای گذران زندگی خود دست به این کار بزند واقعا دردآور است. با تمام این اوصاف به سروش افتخار می‌کنم که کار کردن را برای خود عار نمی‌داند، اما یک قهرمان نمی‌تواند روزی ۵ ساعت مسافرکشی کند و در تمریناتش خللی ایجاد نشود.

ساعی در پایان خاطرنشان کرد: نباید در این موضوع فدراسیون را مقصر بدانیم، چون سازمان‌هایی هستند که می‌توانند به راحتی قهرمانان را تحت پوشش بگیرند. مگر ما چند قهرمان جهان و المپیک داریم که نتوانیم برای آنها شغلی پیشبینی کنیم؟ بهتر است سازمان‌های مربوطه در دوران قهرمانی، این ورزشکاران را حمایت کنند و بعد از آن هم ورزشکاران به عنوان یک کارمند سرکار بروند.

منبع: میزان

۱۳۹۹/۳/۲۴

اخبار مرتبط