اختصاصی نما:

امید به دموكرات‌ها به جای تكیه بر توان داخلی!

عکس خبري - اميد به دموکرات‌ها به جاي تکيه بر توان داخلي!

تنها دو روز تا انتخابات آمركا باقی مانده است و طبق آخرین نظر سنجی ها رقابت بین دو نامزد بسیار فشرده و تنگا تنگ است

تنها دو روز تا انتخابات آمرکا باقی مانده است و طبق آخرین نظر سنجی ها رقابت بین دو نامزد بسیار فشرده و تنگا تنگ است اما چیزی که در این بین مهم است پوشش رسانه های داخلی کشورمان از انتخابات آمریکا است که نشان از ترس از رای اوری ترامپ و امید واهی به رئیس جمهور شدن بایدن برای حل مشکلات داخلی کشورمان است.
ما نمی گویم که انتخابات آمریکا تاثیر گذار نیست اما جنس آن برای ایران فرق نمی کند آمریکایی ها در سیاست خارجی خود به دو شکل رفتار می کنند اول برای کل جهان و دوم مخصوص جمهوری اسلامی ایران!
واقعیت این است که نگاه به ایران از نظر دموکرات و جمهوری خواه یکسان است و تنها در شیوه ی رفتاری به صورت متفاوتی عمل می کنند اما هدف هردو تسلیم شدن ملت ایران در برابر کدخدا است
به وجود آمدن تحریم های شدید دارویی در شرایط کرونا از طرف آمریکا هم به همین منظور صورت می گیرد البته این تلاش ها یکجانبه نیست بلکه آمریکا از ترس و ظرفیت اندکی که در داخل کشورمان دارد کاملا بهره برداری می کند وسیله این کار هم ارسال سیگنال‌ها و پیام‌های اشتیاق به رأی آوری بایدن و استیصال از گره‌گشایی از مشکلات در داخل به‌صورت توأمان است که به‌هیچ‌وجه ترجمان خواسته های ملت ایران نیست.
واقعیت این است که با انتخاب بایدن هیچ مشکلی از مشکلات کشور حل نمی شود و تنها راه گره گشایی از مشکلات داخلی تکیه بر توان و ظرفیت های بومی و ملی است

۱۳۹۹/۸/۱۱

اخبار مرتبط