فضای مجازی و حاشیه های مهاجرت نوكیسه ها!

عکس خبري -فضاي مجازي و حاشيه هاي مهاجرت نوکيسه ها!

طی روزهای اخیر یك خواننده و بازیگر به خارج از كشور مهاجرت كرده اند و همین امر موجب شد كه در فضای مجازی درگیری ها و واكنش ها بین هنرمندان بالا گرفته بسیار تاسف آور بود این گونه رفتارها در فضای مجازی توسط هنرمندان نه سودی برای مردم دارد، نه علمی می‌آورد و نه فرهنگ‌سازی ایجاد می‌كند.


طی روزهای اخیر یک خواننده و بازیگر به خارج از کشور مهاجرت کرده اند و همین امر موجب شد که در فضای مجازی درگیری ها و واکنش ها بین هنرمندان بالا گرفته بسیار تاسف آور بود این گونه رفتارها در فضای مجازی توسط هنرمندان نه سودی برای مردم دارد، نه علمی می‌آورد و نه فرهنگ‌سازی ایجاد می‌کند.
واکنش ها به این دو موضوع در فضای مجازی همچنان ادامه دارد که این امر نشان دهنده ی عدم سیر فکری، فرهنگی، علمی و اخلاقی میان برخی هنرمندان است . اینکه هنرمندان برای یک دیگر احترام قائل باشند و در هر موضوعی که به آن ها مرتبط نمی شود دخالت نکنند کمترین توقع مردم از هنرمندان است.
خانم بازیگری که جدیدا مهاجرت کرده از فشارهایی صحبت می کند که او را مجبور به مهاجرت از ایران کرده است و رفتار مسئولین در سال های اخیر به گونه ای بوده است که هر کسی هر ادعایی می کند مردم باور می کنند . غفلت کردن مسئولان فرهنگی باعث شده تا هر گاه هر هنرمندی ادعای فشار بر خود را مطرح می کند مردم باور کنند که با هر اشتباه حکم زندانی برای آن‌ها بریده می‌شود و به گونه ای وانمود می شود که در جهنمی به نام ایران زندگی می‌کنند که به شدت محدودند و هیچ فرد با استعدادی نمی‌تواند در آن زندگی کند

۱۳۹۹/۸/۱۴

اخبار مرتبط