قائم مقام سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی:

دولتی ها آدرس غلط را به جای مطالبات مردم مطرح نكنند

عکس خبري -دولتي ها آدرس غلط را به جاي مطالبات مردم مطرح نکنند

محمد بومیان گفت: كسانی كه با سوء تدبیر باری از دوش مردم برنداشتند آدرس غلط دادن را به جای مطالبات مردم مطرح نكنند.

محمد بومیان، قائم مقام سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی در واکنش به سخنان اخیر رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: دکتر نوبخت نماینده دولت تدبیر و امید است یا مردم؟ کسانی که با سوء تدبیر نه تنها باری از دوش مردم برنداشتند بلکه بر آن افزودند نمی توانند از جانب مردم سخن بگویند و آدرس غلط دادن خود را به جای مطالبات مردم مطرح کنند.
وی با اشاره به شرایط کشور و بحران کرونا افزود: دولت تدبیر و امید از ابتدای این بحران نتوانسته سیاست واحد و منسجمی در مدیریت بحران کرونا دنبال کند. دستگاه های اجرایی هر کدام بصورت جزیره ای عمل می کنند. دولت در ماه های اولیه فرصت کافی برای برنامه ریزی دقیق و مناسب داشت ولی متأسفانه فرصت ها را به تهدید تبدیل کرد.
بومیان دعوت رییس جمهور برای ایستادگی در برابر زورگویی آمریکا را یادآور شد و تأکید کرد: گرچه تحریم ها شرایط را بر مردم سخت کرده، اما ملت قهرمان و مظلوم ایران همواره در برابر استکبار جهانی و آمریکا مقاومت کرده اند و استیصال سران آمریکا و اروپا در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی، نتیجه همین مقاومت است. مردم خواهان رفع تحریم ها هستند ولی نه با مذاکره و دادن امتیاز به دشمن، بلکه با اقتدار و گرفتن حقوق مسلم خویش.
وی افزود: تلاش دولت تدبیر و امید در این دو دوره نتیجه مطلوبی برای ملت شریف ایران نداشت و نشان داد که مذاکره با سردمداران گرگ صفت آمریکا و روباه صفت اروپا هیچ ثمری ندارد و تنها مقاومت مقتدرانه و تدبیر عاقلانه و امید و اتکا به ملت بی نظیر و همیشه در صحنه می تواند ما را در عرصه سیاست خارجی به اهداف مورد نظر خود برساند.
قائم مقام سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی به رییس سازمان برنامه و بودجه کشور توصیه کرد: کمتر از چند ماه دیگر کارنامه عملکرد دولت تدبیر و امید در مناظرات نامزدهای ریاست جمهوری آینده مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. بنابراین بهتر است مسئولین محترم از جمله دکتر نوبخت در این واپسین ماه های تصدی مسئولیت خود، به جبران قصورهای گذشته همت بگمارند و به سران آمریکا و اروپا که امروز به اضمحلال دولت خویش اقرار دارند، دل نبندند.
بومیان در پایان تأکید کرد: گشایش های اخیر در عرصه اقتصادی، همزمان با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که هنوز تغییر قطعی در دولت آمریکا اتفاق نیفاده بود نشان داد که کلید رفع تحریم ها مفقود شده، اما راه حل مشکلات اقتصادی در دست دولتمردان و مسئولین نظام است. کما اینکه وزیر جدید صمت مشکل تأمین کالاهای اساسی را که برخی مسئولین به تحریم ها و آمریکا گره زده بودند، ظرف چند روز برطرف کرد.

۱۳۹۹/۸/۲۷

اخبار مرتبط