كودكان فلسطینی زیر آتش سلاح‌های كشنده صهیونیست‌ها

عکس خبري -کودکان فلسطيني زير آتش سلاح‌هاي کشنده صهيونيست‌ها

جنبش جهانی دفاع از حقوق كودكان بر كُشنده بودن سلاحی كه نظامیان رژیم صهیونیستی برای متفرق كردن فلسطینی‌ها از آن استفاده می‌كنند، تأكید كرد.

به گزارش نما، جنبش جهانی دفاع از حقوق کودکان اعلام کرد، تفنگ « راجر» (Ruger / تفنگ لوله بلندی با کالیبر ۲۲) که نظامیان رژیم صهیونیستی برای سرکوب تظاهرات و متفرق کردن فلسطینی‌ها از آن استفاده می‌کنند، سلاحی کشنده است و آنگونه که ادعا می‌شود سلاحی غیرکشنده نیست.

در ادامه این گزارش آمده، آخرین قربانی تفنگ کشنده راجر «علی ابوعلیا» نوجوان ۱۵ ساله فلسطینی از روستای «المغیر» در شمال شرق رام‌الله است که در چهارم دسامبر به شهادت رسید.

خانواده این کودک به جنبش جهانی دفاع از حقوق کودکان گفته است، پزشکان در همان زمان اعلام کردند که مجروح شدن پسرشان شدید است و گلوله، شریان‌های اصلی را قطع و منجر به خونریزی شدید شده و تقریبا ده دقیقه پس از عمل به شهادت رسیده است.

در ادامه این گزارش آمده، اینکه رژیم صهیونیستی ادعا می‌کند به اشتباه این کودک را هدف گرفته، اولین ادعا[ی دروغ] در نوع خود نیست و پیشتر نیز چندین کودک فلسطینی با سلاح راجر زخمی و شهید شده‌اند که از جمله آنها «عبدالرحمن عبیدالله» از بیت‌لحم به شهادت رسیده در اکتبر ۲۰۱۵ و «قصی العمور» ۱۷ ساله از بیت‌لحم به شهادت رسیده در دسامبر ۲۰۱۷ هستند.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون بیست کودک فلسطینی را در نوار غزه و کرانه باختری به شهادت رسانده‌اند.
منبع: فارس

۱۳۹۹/۹/۱۹

اخبار مرتبط