قاتل پس از كشتن پدرزن جسدش را در بتن دفن كرد

عکس خبري -قاتل پس از کشتن پدرزن جسدش را در بتن دفن کرد

جوانی كه پدر زن خود را به شكل فجیعی كشته و جسدش را در بتن دفن كرده بود به جرم قتل بازداشت شد.

به گزارش نما از میرر، متهم " مارکوس ریکتس" 24 ساله اهل بیرمنگام انگلیس ، قربانی خود "ویلیام اسکاتی" 59 ساله را با دهها ضربه چاقو به قتل رسانده است.

قاتل پس از کشتن پدرزن جسدش را در بتن دفن کرد

این قاتل پس از انجام جنایت هولناک جسد قربانی را در یک بتن سیمانی دفن کرده و در دل جنگل پنهان کرده است تا بتواند از مجازات رهایی یابد . او پس از جنایت از بریتانیا به آمریکا فرار کرده و تلاش کرده تا با دختری جوان زندگی جدیدی را آغاز کند.

در پی همکاری پلیس اسکاتلندیارد با ماموران پلیس اف بی آی متهم شناسایی و به کشورش بازگردانده شد تا به پرونده جنایتش رسیدگی شود.

اطلاعات پلیس اسکاتلندیارد نشان میدهد که با ناپدید شدن قربانی جستجوها برای یافتن وی آغاز شد و در نهایت جسد "ویلیام" در منطقه جنگلی بدست آمد.

گزارش های موجود نشان می دهد که متهم ادعا کرده که به دلیل رفتارهای بد پدرزنش و تهدیدهایی که او می کرد وی را به قتل رسانده این در حالی است که برادر قربانی بیان کرد که داماد برادرش جوانی سربه هوا و بی ملاحظه بوده و همواره از او خواسته شده تا برای خود شغلی مناسب تهیه کرده و رفتاری معقول داشته باشد اما او به جای تصحیح رفتارش تصمیم به قتل فجیع پدرزنش گرفته است از این رو اعضای خانواده قربانی خواستار اجرای حکم اعدام برای داماد قاتل شدند.
جام جم آنلاین

۱۳۹۹/۱۱/۱

اخبار مرتبط