شاخص بورس تا كجا رشد می‌كند؟

عکس خبري -شاخص بورس تا کجا رشد مي‌کند؟

شروع معاملات این هفته از بازار سهام با روند صعودی نمادهای شاخص‌ساز همراه بود و شاخص‌كل بیش از ۳ درصد رشد كرد و به یك میلیون و ۲۵۳ هزار واحد رسید.




به گزارش نما، کم کردن دامنه نوسان منفی سهم‌ها فشار فروش در بازار سهام را تقریبا از بین برد و بورس بر موج تقاضا سوار شد و در جریان معاملات امروز بیش از ۳ درصد رشد کرد.

علی خسروشاهی، کارشناس بازار سهام در رابطه با ادامه معاملات این هفته از بازار سهام گفت: معاملات این هفته از بازار سهام مثبت خواهد بود و احتمالا شاخص کل تا پایان معاملات این هفته از بازار سهام کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد را پس خواهد گرفت. اما برای پیش‌بینی ادامه روند بازار سهام باید تا از بین رفتن اثر کم کردن دامنه نوسان که مانند مسکن عمل کرد صبر کنیم.

این کارشناس در ادامه گفت: بازار سهام برای رشد بالای شاخص یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد به انگیزه نیاز دارد و فعلا این انگیزه در بازار سهام وجود ندارد و باید اخبار خوبی در رابطه با بهتر شدن روابط دیپلماتیک به بازار سهام برسد و از تصمیمات مخرب داخلی نیز پرهیز شود.

این کارشناس در رابطه با ورود پول به بازار سهام گفت: بازار سهام کمبود نقدینگی دارد و بازگشت پول نیازمند بازگشت اعتماد است که فکر نمی‌کنم جلب اعتماد به این زودی‌ها محقق شود و بی‌اعتمادی به بورس حتی در میان بازیگران بزرگ نیز زیاد است.

منبع:تجارت‌نیوز

۱۳۹۹/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط