دبیركل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با نما:

وحدت شرط لازم پیروزی در انتخابات است

عکس خبري -وحدت شرط لازم پيروزي در انتخابات است

نباید به واسطه انتقاد مردم از عملكرد رقبای ما وحدت را كنار بگذاریم و خیال كنیم پیروز صحنه خواهیم شد، این نگاه اشتباهی است. چه بسا اگر وحدت كامل شكل نگیرد نتیجه ای دیگر به همراه داشته باشد

جواد عامری دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار نما، با اشاره به وحدت و همگرایی نیروهای انقلاب در انتخابات ۱۴۰۰،گفت: اگر بخواهیم در امورسیاسی نتیجه بگیریم ضرورت دارد که وحدت و همگرایی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه نباید ذهنیت هایی برای ما ایجاد شود که وحدت را زیر سوال ببریم، افزود: اگر بگوییم، دولت در این ۸ سال ضعیف و ناکارآمد ظاهر شده از این رو هر گزینه ای در مقابل آن باشد حتما رای می آورد، این ذهنیت باعث می شود افراد به این جمع بندی برسند که ضرورتی برای اینکه به وحدت برسیم نداریم به همین جهت شبهاتی از این جنس ممکن است مطرح شود که این مسائل باعث می شود بعضی از دوستان وحدت را رها کنند و به سمت دیگر حرکت کنند.
دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی به ناکارآمدی دولت پرداخت و با بیان اینکه کشور در این ۸ سال واقعا از لحاظ اقتصادی، وضعیت مناسبی نداشته است و مردم از نظر معیشتی، با مشکلات خیلی جدی مواجه شدند، اظهار داشت: اگر در جریان نیروهای انقلاب تفرقه ایجاد شود و وحدت کامل شکل نگیرد ، مجدداکسانی که مسئله اصلی آنها مشکلات مردم نیست و دنبال دغدغه های دیگر هستند حاکم می شوند از این رو ضرورت دارد گروه و تشکل هایی که اولویت اصلی آن ها مردم و رفع مشکلات آنهاست به سمت وحدت بروند.
عامری در پاسخ به این سوال که آیا پیش بینی می کنید، نیروهای انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری به گزینه واحد خواهند رسید؟، گفت: هم اکنون شاهد شکل گیری دو شورای وحدت و نیروهای انقلاب هستیم، به اعتقاد بنده این دو شورا حتما باید تبدیل به یک شورا شوند چون ما در انتخابات ریاست جمهوری باید یک گزینه را به مردم معرفی کنیم از این رو اگر قرار باشد دو یا چند نامزد وارد صحنه شوند باز به مشکل برمی خوریم و رای مردم پخش می شود، به عبارت دیگر مردم در این فضا نمی توانند خوب تصمیم بگیرند.
وی با اشاره به وحدت نیروهای انقلاب در انتخابات مجلس یازدهم که منجر به پیروزی آنها شد، افزود: ما در انتخابات مجلس نتیجه خوبی را با حفظ وحدت و همگرایی نیروهای انقلابی به دست آوردیم و همان رویکرد وحدت را باید در این دوره از انتخابات اعمال کنیم.
این فعال سیاسی اصولگرا باردیگر تاکید کرد: نباید به واسطه انتقاد مردم از عملکرد رقبای ما وحدت را کنار بگذاریم و خیال کنیم پیروز صحنه خواهیم شد، این نگاه اشتباهی است. چه بسا اگر وحدت کامل شکل نگیرد نتیجه ای دیگر به همراه داشته باشد، اما ما با وحدت و همگرایی می توانیم نتایج خوبی همانند آنچه در انتخابات مجلس گذشت را داشته باشیم.

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط