حاشیه‌های امروزِ بورس ۶‌اسفند ۹۹

عکس خبري -حاشيه‌هاي امروزِ بورس ?‌اسفند ??

در پایان معاملات امروز شاخص كل ۰٫۵ درصد دیگر افت كرد تا در آستانه از دست دادن كانال یك میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی قرار بگیرد.



به گزارش نما، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با افتی ۰٫۵ درصدی به سطح یک میلیون و ۲۰۵ هزار واحدی رسید تا در آستانه از دست دادن کانال مقاومتی یک میلیون و ۲۰۰ هزارتایی قرار بگیرد. افت شاخص کل در حالی رخ داد که در ابتدای بازار امروز، شاخص کل بورس مثبت بود.

در معاملات امروز ارزش معاملات بورس حدود ۵ هزار میلیارد تومان بود که نسبت به روز گذشته افت اندکی داشت. همچنین سه نماد شپنا، شستا و وغدیر نیز بیشترین تاثیر منفی را بر افت شاخص کل داشتند و معاملات مثبت کچاد و فملی نیز نتوانست مانع از افت شاخص کل شود. این در حالی بود که فملی نیز در دقایق پایانی وارد محدوده منفی شد.

امروز همچنین سه گروه فلزات اساسی، بانکها و فراورده نفتی بیشترین ارزش معاملات را به نام خود ثبت کردند و صندوق‌های دولتی نیز پرمعامله‌ترین نمادهای بورس بودند.

عرضه اولیه اپال نیز امروز در حالی انجام شد که با توجه به وضعیت فعلی بورس، بسیاری از معامله‌گران و سهامداران تمایلی به خرید این عرضه اولیه نداشتند، هر چند برخی سهامداران اعلام کرده‌اند که کارگزاری‌ها با وجود عدم درخواست آنها، عرضه را برای آنها ثبت کرده‌اند.

منبع:تجارت‌نیوز

۱۳۹۹/۱۲/۶

اخبار مرتبط