بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت در بورس ۲۴اسفند ۹۹

عکس خبري -بالاترين و پايين‌ترين رشد قيمت در بورس ??اسفند ??

امروز سهامداران شركت‌های تجارت الكترونیك پارسیان، فرآورده‌های معدنی اپال كانی پارس و معدنی و صنعتی چادرملو در بورس و شركت‌های بیمه سامان و پالایش نفت لاوان در فرابورس بیشترین سود را كسب كردند.


به گزارش نما، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۱۵هزار و ۷۶۳واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۴۵هزار و ۱۴۰واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۹میلیارد و ۶۶۹میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۷هزار و ۵۳۹میلیارد تومان در بیش از ۸۳۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های تجارت الکترونیک پارسیان، فرآورده‌های معدنی اپال کانی پارس و معدنی و صنعتی چادرملو بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های به پرداخت ملت، آلومراد و سیمان داراب بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۵۸۰میلیون ورقه به‌ارزش ۱۲ هزار و ۸۶۲میلیارد تومان در ۵۴۵هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۷۳واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۲۷۱واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تولیدات پتروشیمی قائد بصیر، بیمه سامان و پالایش نفت لاوان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه پاسارگاد، بیمه تجارت نو و بانک دی بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

۱۳۹۹/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط