حماس:

عادی‌سازی روابط با اسرائیل تأیید جنایت‌ها علیه فلسطین است

عکس خبري -عادي‌سازي روابط با اسرائيل تأييد جنايت‌ها عليه فلسطين است

سخنگوی دولت حماس تأكید كرد كه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به ‌معنای به رسمیت شناختن و تأیید جنایت‌های این رژیم علیه فلسطینیان است.

به گزارش نما؛ اسراء مدلل، سخنگوی دولت حماس تأکید کرد که عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی به رسمیت شناختن جنایات روزانه این رژیم علیه فلسطینیان به ‌ویژه محاصره نوار غزه و ادامه شهرک‌سازی‌های صهیونیستی و ایجاد موانع ایست و بازرسی در اراضی اشغالی است.




به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، مدلل با حضور در یک کنفرانس مطبوعاتی در مقر صلیب سرخ جهانی در غزه گفت: بسیار عجیب است که برخی کشورها روابط خود با رژیم صهیونیستی را گسترش داده و مستحکم می‌کنند؛ در حالی که این رژیم همچنان به جنایات ضدبشری خود ادامه می‌دهد.




وی از استقبال مسئولان ایتالیایی از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و گفت که عادی‌سازی روابط با این رژیم در چارچوب عدم احترام به حقوق بشر و قوانین و معاهدات بین‌المللی قرار می‌گیرد.




مدلل با بیان این که مردم فلسطین از مواضع حمایتی مردم ایتالیا از مسأله فلسطین تقدیر و تشکر می‌کنند، از توسعه روابط این کشور با رژیم صهیونیستی ابراز تعجب و تأسف کرد.




وی همچنین از مردم ایتالیا خواست برای درخواست آزادی و عدالت برای مردم فلسطین تظاهرات کنند و از دولت ایتالیا نیز خواست نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به ‌عنوان جنایتکار جنگی محاکمه کند.

۱۳۹۲/۹/۱۲

اخبار مرتبط