نسخه چاپی

«حریق در گارگاه تولید مواد ناریه» ارتباطی با صنایع موشكی ندارد

رئیس كمیته بسیج مجلس می‌گوید: «حریق در گارگاه تولید مواد ناریه» هیچ ارتباطی با صنایع موشكی و چاشنی‌های انفجاری ندارد و عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس نیز می‌گوید قرار است جلسه‌ای در این رابطه با مسئولان نیروهای مسلح برگزار كنیم.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، روز دوشنبه - ۱۴ مهرماه - سازمان صنایع دفاع اعلام کرد که یکشنبه‌شب( ۱۳ مرماه) یک کارگاه تولید مواد ناریه در شرق تهران دچار حریق شده و متأسفانه بر اثر این سانحه ۲ نفر از کارکنان این کارگاه جان خود را از دست دادند.

همین خبر کوتاه کافی بود تا خوراک رسانه‌های وابسته به دولت‌های غربی و عربی شود به طوری که در چند روز گذشته از ظن خود بارها به این موضوع پرداخته و حوادث مختلف را به آن ربط داده‌اند.

اما مسئولان جمهوری اسلامی ایران ایران با رد این فضاسازی‌های رسانه‌ای معتقدند «حریق در گارگاه تولید مواد ناریه» هیچ ارتباطی با موارد ادعایی رسانه های وابسته به دولت های غربی ندارد.

محمد صالح جوکار در این رابطه می‌گوید: «حریق در گارگاه تولید مواد ناریه» هیچ ارتباطی به صنایع موشکی و چاشنی‌های انفجاری ندارد.

وی می‌افزاید: ایران در تولید مواد ناریه در منطقه صنعت خوبی دارد و حادثه‌ای که اخیرا رخ داد یک اتفاق عادی بود.

ریس کمیته بسیج مجلس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح می‌کند: غربی‌ها خیلی دلشان می‌خواهد که از این موضوع بهره‌برداری کنند.

نماینده مردم یزد به مذاکرات اشاره می‌کند و می‌گوید: اخیرا یکی از موضوعاتی که در مذاکرات و در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مطرح شده چاشنی‌های انفجاری است ولی باید بدانند این موضوع هیچ ارتباطی به چاشنی‌های انفجاری ندارد.

هم‌چنین محمدحسن آصفری از بررسی «حریق در گارگاه تولید مواد ناریه» در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر می‌دهد و می‌گوید: در حال بررسی این موضوع هستیم و قرار است جلسه‌ای در این رابطه با مسئولان نیروهای مسلح برگزار کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوی زمان این جلسه نیز می‌افزاید: احتمالا این جلسه هفته جاری برگزار خواهد شد.

بنابراین باید منتظر نتیجه نهایی بررسی‌های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس باشیم تا موضوع را بررسی و به صورت رسمی اعلام کنند که علت «حریق در گارگاه تولید مواد ناریه» چه بوده است تا رسانه‌های وابسته به دولت‌های غربی و عربی نتوانند از ظن خود در مسائل داخلی جمهوری اسلامی ایران دخالت کنند.

۱۳۹۳/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...