نسخه چاپی

درخواست كی‌روش برای حل سربازی‌ بازیكنان تیم ملی

سرمربی تیم ملی فوتبال هم جزو افرادی است كه اعتقاد دارد بازیكنان سرباز باید خدمت خود را به كشورشان انجام دهند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، کارلوس کی‌روش در آفریقای جنوبی امور تیم ملی را زیر نظر دارد اما به شدت ذهنش مشغول ایران بوده و مسئله‌ای سبب شده او این روزها چندان روی فرم نباشد.

سرمربی تیم ملی از این موضوع ناراحت است که عده‌ای از اظهارات و درخواست‌هایش چنین برداشت می‌کنند که او به دنبال کاهش مسئولیت و اغماض در مورد بازیکنانی است که در بحث کارت پایان خدمت سربازی دچار مشکل هستند.

این در حالی است که کی‌روش اعتقاد دارد این بازیکنان باید وظیفه خدمت سربازی خود را انجام دهند و حتی در صورت لزوم برای خطای خود جریمه شوند اما در عین حال وظیفه دیگری برعهده آنهاست و این بازیکنان باید در لباسی دیگر به وطن‌شان خدمت کنند.

کی‌روش از اینکه عده‌ای بازی برای تیم ملی در جام ملت‌های آسیا را به چشم یک امتیاز نگاه می‌کنند ناراحت است. او معتقد است بازیکنانش در جام ملت‌ها هم سربازان ایران هستند و با توجه به نیاز فوتبال ملی ایران بهتر است این بازیکنان خدمت خود به کشور را از این رویداد سرنوشت‌ساز آغاز کنند.

سرمربی تیم ملی یک پیام در مورد بازیکنان سرباز دارد و آن هم این است: من هم موافقم که آنها باید به سربازی بروند اما بگذارید آنها خدمت به کشور را از تیم ملی آغاز کنند.

۱۳۹۳/۹/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...