نسخه چاپی

برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی خوب نیست

ماركار آقاجانیان پس از دیدار تداركاتی تیم ملی ایران با تیم كایزری چیف گفت: این دیدار جزیی از تمرینات آماده سازی ما بود.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مربی تیم ملی در خصوص این بازی گفت: این دیدار جزئی از تمرینات آماده سازی ما است و بیشتر هدف ما تمرین بود و بخصوص با حضور بازیکنان جوان و جدید توانستیم کیفیت بازی آنها را بررسی کنیم و تنها چیزی که برای ما مهم نبود، نتیجه بود. چرا که هدف ما بیشتر تمرین و ادامه کار آماده سازی ما بود.

وی درباره شرایط موجود در اردوی آفریقای جنوبی ابراز کرد: ما از امکانات و کمپی که اینجا در حال برگزاری است کاملا راضی هستیم و تنها مشکل ما این است که بازیکنان را به صورت کامل در اختیار نداریم و کلا برنامه های آماده سازی خوبی نداشتیم. حریفانمان از ما جلوتر هستند، چه به لحاظ داشتن بازی های دوستانه و چه به لحاظ امکاناتی که در اختیار دارند. در حال حاضر بازیکنان مهم و کلیدی خود را در اختیار نداریم و چند تن از آنها در ایران مانده اند و این در آینده برای ما مشکل ساز خواهد شد.

مربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد افزایش توقع مردم بعد از جام جهانی از تیم ملی چیست؟ گفت: پاسخ این سوال به سوال قبلی و در ادامه همان سوال است. توقعات از ما زیاد است اما از نظر امکانات و بازیهای تدارکاتی حتی به لحاظ مالی حریفان از ما جلوتر هستند و اما برعکس با امکانات کمتر و بازیهای تدارکاتی کمتر، انتظارات بیشتری از ما وجود دارد و این خیلی خوب نیست و توقع ما این است که حمایت بیشتری از تیم ملی بشود تا بتوانیم بازیکنان را بیشتر در اختیار داشته باشیم. جا دارد مسئولان هم حمایت مان کنند و بتوانیم مشکلاتی که پیش روی ماست را برطرف کنیم و با داشتن همه بازیکنان بتوانیم در جام ملتها موفق تر باشیم.

وی درباره بازی با کایزری چیف گفت: تیم های آفریقایی و بازی با آنها محک خوبی برای ما و بخصوص برای بازیکنان جوان ما است که کمتر بازی کرده اند و این تیم ها برای ما ترکیبی از بازیکنان عربی ، آفریقایی است و با توجه به اینکه در جام ملتها با تیم های عربی بازی داریم و بخصوص قطر که بازیکن های عربی و آفریقایی دارد این بازی محک و تمرین خوبی برای این بازیکنان جوان و سایر بازیکنان خواهد بود.

۱۳۹۳/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...