نسخه چاپی

تمرین شاداب تیم ملی

تمرین تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 17 به وقت محلی در سیدنی پیگیری شد. در تمرین امروز خبرنگاران از ساعت 16 و 40 دقیقه وارد زمین شدند و دستیاران كی‌روش به جز میكو بدنساز تیم ملی از ساعت 16 و 50 دقیقه وارد زمین شدند.

*دو عکاس و خبرنگار خانم ایرانی در تمرین امروز حاضر شده بودند.

*یکی از تماشاگران پیراهن پرتغال را به داکروز مربی تیم ملی از پشت میله‌ها داد تا او برایش امضاء کند.

*ناظران AFC در تمرین امروز تیم ملی حضور داشتند و مقررات سفت و سختی را در زمین پیاده می‌کردند. آنها اجازه ندادند تماشاگران وارد زمین شوند و به مدت یک ساعت هم به خبرنگاران و عکاسان اجازه دادند تا تمرینات تیم ملی را مشاهده کنند.

*نکته قابل توجه این بود که در زمان یک ساعت حضور خبرنگاران و عکاسان تیم ملی کارهای تاکتیکی و فنی انجام نداد.

*هوای استرالیا به شدت شرجی و با رطوبت بالا است.

*چمن ورزشگاه هم شرایط بسیار خوب و یک دستی را دارد.

*تیم ملی با لباس‌های آبی در زمین حاضر شده است و کادر فنی لباس‌های نارنجی و دروازه‌بان‌ها هم با لباس‌های قرمز تمرین می‌کنند.

*مهدی محمدنبی سرپرست تیم ملی در کنار زمین حضور داشت و همچنین هوشنگ مقدس هم در محل تمرین بود اما وارد زمین نشد.

*از ساعت 17 و 20 دقیقه به وقت محلی بازیکنان کار با توپ را آغاز کردند و با بغل پا به یکدیگر پاس می‌دادند و در طول زمین پخش می‌شدند در این مدت کی‌روش هم جلسه سرپایی با دستیارانش برگزار کرد.

*حدود 40 هوادار در محل تمرین تیم ملی حاضر شدند اما به علت اینکه ورود آنها به زمین ممنوع است در بیرون منتظر ماندند تا بازیکنان تمرینشان تمام شود و با آنها خوش و بشی داشته باشند.

*در ساعت 17 و 40 دقیقه بازیکنان تنیس فوتبال بازی کردند که در این قسمت از تمرین کری داغی هم بین بازیکنان وجود داشت مخصوصاً در گروهی که نکونام وجود داشت. این گروه زیر نظر کی‌روش کار خود را انجام می‌داد. مارکار آقاجانیان در این قسمت از تمرین به بازیکنان گوشزد می‌کرد که اگر تقلب کنند جریمه خواهند شد.

۱۳۹۳/۱۰/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...