نسخه چاپی

كفاشیان: شیشه عمر مدیریت من در گروی نتایج تیم ملی نیست

رئیس فدراسیون فوتبال كشورمان گفت: شیشه عمر مدیریت من در فدراسیون فوتبال در دست نتایج تیم ملی نیست و عمر مدیریت رئیس فدراسیون در دست مجمع قرار دارد.

به گزارش نما، علی کفاشیان در گفت‌وگو با فارس، در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملت‌های آسیا و بازی این تیم در روز دوشنبه مقابل امارات،‌ گفت: ما زیاد نگران بازی روز دوشنبه نیستیم اما همه تمرکزمان را بر روی بازی حذفی که روز جمعه برگزار می‌شود گذاشته‌ایم آنجا برای ما حکم مرگ و زندگی دارد و خیلی مهم است که بچه‌ها تمرکزشان را حفظ کنند اما درباره بازی با امارات هم باید بگویم که بچه‌ها قطعاً همه تلاششان را خواهند کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه وی مجدداً عازم استرالیا می‌شود یا نه،‌ تصریح کرد: هنوز این موضوع مشخص نیست که به استرالیا بروم یا نه.

کفاشیان در مورد اینکه گفته می‌شود جواد نکونام در فرودگاه شهر بریزبین استرالیا با مأموران امنیتی فرودگاه این شهر دچار درگیری لفظی شده تصریح کرد: یک مسئله جزئی بوده و آنها چیزی گفته‌اند و نکونام جوابشان را داده اما در جریان ریز این مسائل نیستم.

وی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنی تیم ملی تا چه مرحله‌ای در جام ملت‌های آسیا بالا می‌رود، خاطرنشان کرد: امیدوار هستم با بازی‌های اصولی که بازیکنان تیم ملی انجام می‌دهند بتوانم از جایگاه اولی آسیا دفاع کنم.

کفاشیان در مورد اینکه گفته می‌شود شیشه عمر مدیریت وی در فدراسیون فوتبال به دست نتیجه‌گیری تیم ملی در استرالیا رقم خواهد خورد، افزود: نه چنین چیزی نیست و شیشه عمر هر فدراسیونی در دست مجمع آن است و هر زمانی که رئیس فدراسیون مشغول به کار شود چار سال زمان دارد تا کار کند و عمر رئیس‌فدراسیون در دست مجمع است مگر اینکه مجمع فدراسیون تشخیص دیگری دهد که زودتر به عمر مدیریتی یک رئیس فدراسیون خاتمه دهد اما شیشه عمر رئیس فدراسیون چهار ساله است و این موضوع در اختیار مجمع قرار دارد و مجمع هم به این چهار سال احترام می‌گذارد و رئیس فدراسیون هم کارش را می‌کند.

۱۳۹۳/۱۰/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...