نسخه چاپی

تقدیر رئیس‌جمهور از ۸ خانواده شهدای دوران دفاع مقدس

عکس خبري -تقدير رئيس‌جمهور از ? خانواده شهداي دوران دفاع مقدس

روحانی در هشتمین كنگره تجلیل از ایثارگران كه به مناسبت سوم خرداد؛ روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی برگزار شد، از هشت خانواده شهدای دوران دفاع مقدس تقدیر و تجلیل كرد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در هشتمین کنگره تجلیل از ایثارگران که به مناسبت سوم خرداد؛ روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی برگزار شد، از هشت خانواده شهدای دوران دفاع مقدس تقدیر و تجلیل کرد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی در این مراسم از خانم هاجر زمانی مادر شهیدان جعفر و علی جنگروی که جعفر فرزند شهیدش اولین فرمانده سپاه خرمشهر بود، خانم فراهه عبدالخانی مادر شهید عبدالرضا موسوی به عنوان سومین فرمانده سپاه خرمشهر، بهزاد مرادی جانباز و برادر و فرزند شهید، ضیاءالدین گرجی پدر شهید، مهریه دوازده امامی همسر شهید، محمود اسماعیل‌زاده پدر شهید، اقدس فنایی مادر شهید و حسین فربین پدر شهید با حضور رئیس‌جمهور، رئیس ستادکل نیروهای مسلح، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اهدای تندیس یادبود، تجلیل به عمل آورد.

روحانی در بدو ورود به سالن اجلاس سران محل برگزاری این مراسم از تعدادی از آثار نمایشگاه عکس قاب سرخ مربوط به تصاویر گلزارهای شهدا و تعدادی از عکس‌های عکاسان یمنی درباره جنایات آل سعود در این کشور بازدید کرد.

۱۳۹۴/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...