نسخه چاپی

«پینوكیا» به دلیل عدم رعایت موازین شرعی متوقیف شد

عکس خبري - «پينوکيا» به دليل عدم رعايت موازين شرعي متوقيف شد

نمایش «پینوكیا» به كارگردانی شهره سلطانی پس از چندین بار تذكر اداره نظارت و ارزشیابی تئاتر توقیف شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، پس از توقف اجرای نمایش «پائیز» به کارگردانی نادر برهانی مرند، برای دومین بار در چند ماه گذشته یکی دیگر از نمایش‌های تماشاخانه ایرانشهر توقیف شده است.

براساس این گزارش، شورای نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی به دلیل عدم رعایت موازین در پوشش بازیگران و همچنین برخی دیالوگ‌های نامناسب در طی چند روز اخیر بارها به سازندگان نمایش «پینوکیا» تذکر داده بود که با عدم توجه از سوی مسولان سالن و همچنین اعضای گروه مواجه شده بود و در نهایت به دلیل تکرار تخلفات اجرای نمایش لغو شد. و از سر گیری مجدد اجرا منوط به رفع اصلاحات اعلام شده خواهد بود.

نکته قابل توجه این است که معاون اجرایی تماشاخانه ایرانشهر خود عضو شورای عالی نظارت و ارزشیابی تئاتر کشور است و در واقع آثار تماشاخانه ایرانشهر و خانه هنرمندان وی و یکی دیگر از کارشناسان شورای نظارت بازبینی می شود و با وجود چنین شرایطی شاهد هستیم در طی چند ماه اخیر دو نامیش این سالن با مشکلات اخلاقی مواجه بوده که اجرای نمایش اول تماشاخانه لغو شده و نمایش دوم نیز در جال حاضر توسط مرکز توقیف شده است و شاید لازم باشد مجید سرسنگی به عنوان مدیرعامل خانه هنرمندان و مدیر تماساخنه ایرانشهر وقت بیشتری را برای نظارت بر محتوای آثار انتخابی مجموعه تحت مدیریت خود بگذارد.

براساس این گزارش، طبق گفته مهدی شفیعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی:«پوشش و گریم بازیگران نمایش پینوکیا پس از بازبینی شورای نظارت تغییر کرده و در این‌باره خلاف مقررات شورای ارزشیابی عمل شده است».

۱۳۹۴/۵/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...