نسخه چاپی

تیم ملی روند خوبی دارد

سرمربی تیم ملی جودو گفت: كسب دو سهمیه المپیك برای جودو كشورمان تا حدود زیادی قطعی شده و از این پس برای رسیدن به سهمیه سوم باید تلاش كنیم.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری مهر مجید زارعیان که در حاشیه دیدار دکتر سجادی از تمرینات تیم ملی جودو و در جمع خبرنگاران صحبت می کرد ضمن بیان مطلب فوق افزود: پس از یک ماه تعطیلی دور جدید تمرینات تیم ملی را با دعوت از جودوکاران آغاز کردیم. همین تعطیلی اردو باعث شد تا مسابقات ازبکستان را از دست بدهیم.

وی افزود: طی توافقی که از قبل داشتیم برخی نفرات تیم از جمله سعید ملایی به همراه تیم نیروهای مسلح برای حضور در المپیک سیزم راهی کره جنوبی خواهند شد و سایر نفرات نیز در اردوی تیم ملی تمرینات خود را دنبال می کنند. این تمرینات تا اول آبان‌ برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ ابوظبی پیگیری خواهد شد.

سرمربی تیم ملی در مورد وصعیت تیم ملی جودو در کسب سهمیه المپیک گفت: در جلسه ای که در کمیته ملی المپیک داشتیم از این پس باید برای نفراتی که شانس کسب سهمیه دارند برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری کنیم. در شرایط فعلی کسب دو سهمیه دور از دسترس نیست و سهمیه سوم را نیز می توانیم کسب کنیک. به همین دلیل روی سایر ملی پوشان نیز برای کسب این سهمیه سرمایه‌گذاری خواهد شد.

زارعیان افزود: ملایی با رسیدن به جمع ۲۲ نفر برتر وزن خود سهمیه را در اختیار دارد و محجوب هم از طریق قاره ای سهمیه کسب کرده است. اگر محجوب در مسابقات پیش رو نتایج خوبی کسب کرده و به جمع ۲۲ نفر برتر وزن خود برسد ما می توانیم نفر سوم را برای کسب سهمیه قاره ای آماده کنیم.

وی در مورد ترکیب تیم اعزامی به مسابقات ابوظبی هم گفت: نفرات حاضر در اردو شرایط خوبی ندارند ، نفراتی که به سیزم اعزام می شوند باید ابتدا عملکرد آنها را بررسی کرده و پس از بازگشت هم زمان اندکی برای ریکاوری دارند.مسابقات ابوظبی به دلیل حضور جمعی از بهترینهای دنیا در سطح فنی بالایی برگزار می شود که اگر جودوکاران به وضعیت ایده‌آل رسیدند، حتما همه را اعزام خواهیم کرد.

۱۳۹۴/۷/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...