نسخه چاپی

تفریح بازیكنان تیم ملی در اردو چیست؟

در اردوی تیم ملی مثل همیشه خبری نیست. در اردوهای قبلی تیم ملی موقع كار همه جدی بودند و موقع شوخی می گفتند و می خندیدند اما در اردوی دبی خبری از شوخی و خنده نیست.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین، همه بازیکنان "در "خودشان هستند و ترجیح می دهند زیاد حرف نزنند. مرگ هادی نوروزی همه چیز را تحت تاثیر قرار داده. هیچکس مرگ او را باورش نمی شود و بازیکنان مدام این جمله را به هم می گویند. مرگ هادی اینقدر ناگهانی بود که هنوز بازیکنان شوکه هستند. فضای این روزهای تیم ملی، فضای آرامی است. هر کدام از بازیکنان تیم ملی به یک شکلی با هادی نوروزی دوست بودند و ارتباط داشتند. مرگ او باعث شده تا خیلی ها از خاطره هایی که با او دارند بگویند.
بازیکنان هنوز ناراحت هستند و دوست دارند به خاطر هادی یک کاری کند. هرکس انگار نقشه ای در سر دارد و شاید در بازی عمان این نقشه ها رو شود. اینکه یکی گل بزند و همه در کنار زمین به خاطر هادی حرکتی انجام دهند. کی روش از همه چیز خبر دارد اما تیم را جوری آماده کرده که در تمرین، تمرکزشان فقط روی کار باشد. بازیکنان هم حرفه ای هستند و با وجود مرگ هادی و غمی که دارند، با تمام وجود تمرین می کنند. آنها خوب می دانند اگر خوب تمرین کنند و بازی عمان را ببرند حداقل می توانند یک حرکتی برای هادی کنند اما ناراحت بودن و تمرین نکردن، سودی نخواهد داشت.

عکس های غم انگیز مراسم هادی
برگزاری اردوی تیم ملی در باشگاه ایرانیان باعث شده تا حداقل بازیکنان زیاد احساس غربت و دوری نکنند. همه در هتل ایرانی هستند و فارسی صحبت می کنند. بازیکنان اکثر زمان خود را در اتاق هایشان می گذرانند و تفریح اصلی شان خواب است. کی روش روزی دو جلسه تیم ملی را تمرین می دهد و به ویژه تمرین بعد از ظهرها خیلی سنگین است. به همین خاطر بازیکنان ترجیح می دهند بیشتر استراحت کنند. آنها در این یکی دو روزه البته بیشتر در سایت های خبری پرسه می زدند تا آخرین خبرها درباره مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی و اخبار مرتبط به آن را بخوانند. روز شنبه عکس های مراسم هادی نوروزی و اتفاقاتی که در آن افتاده سوژه اصلی حرف های بازیکنان بود و حتی باعث گریه بعضی از بازیکنان شد. ملی پوش ها با دیدن تصاویر غم شان دو چندان شده بود و همه می گفتند نباید خانواده این بازیکن را فراموش کرد.


پلی استیشن جمع شده!
زمانی بود که بازیکنان در اردوی تیم ملی معمولا با پلی استیشن سرشان را گرم می کردند ولی این روزها دیگر خبری از پلی استیشن نیست. بازیکنان بیشتر در اینترنت هستند و معمولا با خانواده و دوستان خود حرف می زنند.
این روزها در اردوی تیم ملی همه با هم رفیق هستند و دیگر خبری از باند بازی های معروف نیست. قدیم ها معمولا دو باند قوی در تیم وجود داشتند و یک جورهایی برای هم خط و نشان می کشیدند ولی با وجود مربی سخت گیری چون کی روش در تیم ملی، کسی نمی تواند باندی برای خود درست کند. طبیعی است که بازیکنان معمولا یک رفیق نزدیک در اردو داشته باشند. مثلا معمولا مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و آندو با هم می پرند. مهدی ترابی و رامین رضائیان معمولا با هم هستند. وحید امیری، میثم مجیدی و بیرانوند هم از دوستان نزدیک هم هستند. خسرو حیدری، امید ابراهیمی و سید جلال حسینی هم رفاقت نزدیکی دارند. کنعانی زادگان و پورقاز هم ملوانی اند و دوست نزدیک. سردار هم اگر به اردو برسد، سریعا به گروه طارمی و سعید عزت اللهی اضافه می شود.
در بین بازیکنان تیم ملی مهدی ترابی بازیکن جوان سایپا خجالتی تر از همه است. بچه ها به این نتیجه رسیده اند که او ذاتا این شکلی است و هیچ رقمه هم درست نمی شود!

۱۳۹۴/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...