نسخه چاپی

ترسی كه گلر اول تیم ملی به جان سوشا انداخته

عکس خبري -ترسي که گلر اول تيم ملي به جان سوشا انداخته

دروازه بان تیم ملی می گوید به لیگ ایران بر نمی گردد .

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین؛علیرضا حقیقی با اشتباهی که در بازی با ترکمنستان مرتکب شد جایگاهش را در تیم ملی را لغزان می بیدند. او در بازی با ترکمنستان روی توپ ارسالی نتوانست واکنش نشان دهد و همان توپ وارد دروازه ایران شد. این اولین اشتباه حقیقی نبود.او در بازی با ژاپن هم در دفع توپ اشتباه داشت که همان توپ وارد دروازه شد. حقیقی اشتباهات سریالی اش را تکرار کرد و همین اشتباه در مقابل ترکمنستان باعث عصبانیت کروش شد. کروش از حقیقی خواست تا زمستان از روبین کازان جدا شود تا به تیمی رود که بتواند بازی کند. علیرضا حقیقی روز گذشته به تمرین پرسپولیس رفت و با انتشار عکسی از خود نوشت: هیچ جا خانه آدم نمی شود.
حقیقی با این مله بعضی ها را به اشتباه انداخت. بعضی ها این احتمال را می دهند که حقیقی بخواهد به ایران و پرسپولیس برگردد اما حقیقی در مصاحبه ای که با خبرآنلاین داشت گفت به زودی از روبین کازان جدا می شود اما به ایران بر نمیگردد.
بازگشت او به ایران می تواند حقیقی را بیشتر در چشم نگه دارد اما همین در چشم بودن برای حقیقی که شماره یک تیم می است خطرناک است. او که این روزها آماده نیست با حضورش در ایران می تواند جایش را در تیم ملی از دست دهد.حال باید دید حقیقی چه تصمیمی برای ادامه فوتبالش می گیرد؟

۱۳۹۴/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...