نسخه چاپی

كی‌روش بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی

رئیس سازمان لیگ گفت: به اعتقاد ما، كارلوس كی‌روش بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مهدی تاج پس از پایان جلسه امروز (چهارشنبه) هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: جلسه امروز چند موضوع داشت که بخشی به سازمان لیگ، آیین‌نامه‌ها و تبلیغات محیطی اختصاص داشت. راجع به کارلوس کی‌روش، بحث حق پخش تلویزیونی و همچنین تراز مالی نیز صحبت‌هایی مطرح شد.

وی در پاسخ به این سؤال که در مورد کی‌روش چه صحبت‌هایی در جلسه هیئت رئیسه مطرح شد، گفت: فدراسیون حمایتش را از کی‌روش اعلام کرده و قرار است در خصوص صحبت‌های اخیر، علی کفاشیان با کی‌روش جلسه‌ای را برگزار کند. به اعتقاد ما، کی‌روش بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی است که می‌تواند به این تیم کمک کند.

رئیس سازمان لیگ در رابطه با اظهارات کی‌روش که گفته است اگر فدراسیون با او هماهنگ نباشد، دیگر نمی‌تواند با تیم ملی همکاری داشته باشد، تصریح کرد: هیئت رئیسه در این زمینه به کفاشیان گفته است که فردا (پنجشنبه) جلسه‌ای با کی‌روش برگزار کرده و نتایجش را به هیئت رئیسه انتقاد بدهد تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود.

تاج ادامه داد: کی‌روش از لیگ ما به خوبی استفاده می‌کند. ما لیگ جوانی داریم و جوان‌گرایی را در تیم ملی شاهد هستیم. در فوتبال ما اتفاقات نادر و مثبتی رخ داده که قابل تقدیر است. ارزیابی ما از جوانگرایی در تیم ملی مثبت است و در هیچ دوره‌ ندیده بودیم که تا این اندازه در تیم ملی جوان‌گرایی شود. ممکن است در این میان، حرف‌هایی مطرح شده باشد که قرار شد، کفاشیان به بررسی آن بپردازد. البته نباید بحث تهدید پیش بیاید، بلکه مذاکرات باید صورت بگیرد تا اندیشه برتر انتخاب شود.

وی با عذرخواهی از رسانه‌ها به دلیل تأخیر در نشست روز گذشته جلسه مدیران لیگ برتری با سازمان لیگ گفت: با توجه به اینکه در حال بررسی مفاد جدید بودیم، نتوانستیم از جلسه خارج شویم. در این جلسه، نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان راجه به مسائل داوری و تبلیغات دور زمین صحبت‌هایی انجام دادند.

رئیس سازمان لیگ با اشاره به انتقاداتی که از داوری‌ها می‌شود، عنوان کرد: داوران مشکلاتی دارند که باید حل شود اما نباید به خاطر کم بودن حقوق‌شان اشتباه کنند. اگر هم اشتباهی می‌شود، باید به حداقل برسد. قرار است سجادی شنبه هفته آینده نیز جلسه دیگری برگزار کند تا نتایج آن را اعلام کند.

تاج در خصوص نامه علی کفاشیان به وزارت ورزش مبنی بر اینکه در مسائل داوری، پای سازمان لیگ نیز در میان است، گفت: کفاشیان مطالب را به این شیوه مطرح نکرده است. سازمان لیگ برگزارکننده مسابقات است و نمی‌تواند نقشی نداشته باشد. نگرانی سازمان لیگ به اشتباهات داوری برمی‌گردد. همانطور که می‌دانید دربی 81 بهترین دربی چند سال اخیر بود ولی اگر داور دو اشتباه تأثیرگذار داشت، همه چیز خراب می‌شد و معلوم نبود چه اتفاقی می‌افتاد. بنابراین زحمت‌های سازمان لیگ به داوری برمی‌گردد. ما بر این اساس، نامه نوشتیم که به مشکلات داوری رسیدگی شود. جلسات اخیر هم بر اساس نامه ما برگزار شده است.

وی درباره اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: طبق قانون، قرار شد که دو نفر را علی کفاشیان و یک نفر را رئیس سازمان لیگ معرفی کند. رئیس سازمان لیگ را نیز از سوی مجمع انتخاب می‌شود

۱۳۹۴/۸/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...