نسخه چاپی

واكنش برانكو به خبر پیوستنش به تیم ملی ایران

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با شایعاتی كه برای تیم ما درست كرده‌اند می‌خواهند وضعیت ما را بهم بریزند.

به گزارش نما به نقل از افکارخبر،برانکو ایوانکوویچ بعد از اتمام تمرین امروز پرسپولیس، در جمع خبرنگاران در مورد شایعه حضورش در تیم ملی، گفت: نمی‌دانم در مورد چه چیزی صحبت می‌کنید. تمام تمرکزم روی پرسپولیس است و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم این هم مثل شایعه دوپینگ 3 بازیکن تیم است الان با این شایعات می‌خواهند وضعیت ما را بر هم بزنند.

وی افزود: مهدی طارمی را به دلیل محرومیت و رضا خالقی‌فر را به دلیل مصدومیت مقابل سایپا در اختیار نداریم. میلاد کمندانی هم کمی تب داشته که تا روز بازی آماده می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی در مورد اینکه احمد نوراللهی به دلیل مشکلی که بعد از بازی با سپاهان برایش به وجود آمد و قهر کرد در دو بازی مقابل ذوب آهن و فولاد بازی نکرد و آیا او در بازی با سایپا به لیست باز می‌گردد، اظهار داشت: نوراللهی بازیکن ما است و به او اعتقاد داریم. این بازیکن آینده دار است. هر کسی حق تلاش دارد و هیچ مشکلی با او نداریم.

برانکو در مورد اردوی تیمش در عمان تصریح کرد: در این مورد امروز برنامه‌ای داریم که باید ببینیم چه پیش می‌آید. هنوز چیزی قطعی نشده و اگر این اردو نهایی شد خبرش را به رسانه‌ها اعلام می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد اینکه یکی از روزنامه‌ها اعلام کرده که برانکو برای ماندن در پرسپولیس شرط حفظ مهدی طارمی را گذاشته است، تصریح کرد:‌اصلا در مورد شرایط فصل بعد صحبت نکردیم و این هم از همان مسائلی است که در مورد تیم ما بیان می‌شود. البته معلوم است که ما دوست داریم طاریم در جمع‌مان بماند. برای خود طارمی هم این مسئله خوب است که یکسال دیگر در تیم بماند اگر او بماند بهتر است و برای رفتن به اروپا و یک باشگاه بهتر خودش را قوی‌تر می‌کند.باشگاه هم در این مورد تلاش می‌کند.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس به صدر می‌رسد، عنوان کرد: همه تلاش ما این است که به صدر جدول برسیم.

۱۳۹۴/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...