نسخه چاپی

حریق در كارگاه كیف و كفش

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران با اشاره آتش سوزی صورت گرفته در یك كارگاه كیف و كفش در خیابان سعدی، گفت: در این حادثه خسارت زیادی به بار آمده است.

به گزارش نما به نقل از افکارخبر،جلال ملکی، اظهار داشت: در ساعت5:37 صبح امروز آتش‌سوزی در یک پاساژ تجاری واقع در خیابان سعدی نرسیده به خیابان جمهوری به سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی تصریح کرد: 4 ایستگاه به محل حادثه اعزام و با توجه به گستردگی آتش‌، 4 ایستگاه نیز در حوالی و مجاورت مکان آتش‌سوزی مستقر شدند اما درعین حال تنها 4 ایستگاه کار عملیات کنترل آتش‌را انجام دادند.

ملکی تصریح کرد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان سه طبقه بود که ده‌ها کارگاه تولید کفش و کیف در آن وجود داشت که طبقه سوم و در یک واحد 40 متری در ابتدا انفجاری رخ داده و موجب تخریب سقف و متعاقبا آتش‌سوزی شده بود و آتش به سایر کارگاه‌ها در طبقه سوم سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، تصریح کرد: با توجه به گستردگی آتش و سرایت آن به سایر طبقات، آتش‌نشانان از طریق راه‌پله و نردبان‌های هیدرولیکی اقدامات لازم جهت کنترل و خاموش کردن آتش را انجام دادند.

وی بیان داشت: در همان ابتدا آتش‌نشانان یک مرد 45 ساله که به دلیل تخریب در و دیوار کارگاه صدمه دیده بود توسط عوامل آتش‌نشان نجات و در اختیار نیروهای اورژانس قرار داده شد.

ملکی با تاکید بر اینکه این آتش‌سوزی خسارت مالی شدیدی وارد کرده است بیان داشت: در حال حاضر نیز کارشناسان در حال بررسی علت آتش‌سوزی در محل هستند.


۱۳۹۴/۱۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...