نسخه چاپی

واكنش نظام وظیفه به اظهارات پیروانی

حضور سربازان در تیم ملی، همچنان ممنوع!

جانشین اداره كل منابع انسانی نیروهای مسلح به صحبت های افشین پیروانی واكنش نشان داد.

به گزارش نما به نقل از "ورزش سه"، سردار موسی کمالی درباره اینکه مدیر تیم ملی فوتبال اعلام کرده کارت پایان خدمت بختیار رحمانی صادر شده، می گوید: طبق قانون مشمولان غایب و متخلفی که تا پیش از 22 بهمن سال 1393 به خدمت اعزام شوند، اضافه خدمت آنها بخشیده می‌شود اما کسانی که پس از این تاریخ اعزام شده باشند مثل بختیار رحمانی در صورتی که فرماندهان و مسئولان آنها از عملکردشان رضایت داشته و حسن خلق رفتاری داشته باشند، دو سوم اضافه خدمت آنها می‌تواند بخشیده شود.

او ادامه می دهد: در حال حاضر مسئولان سپاه آذربایجان شرقی درخواست بخشش دو سوم اضافه خدمت بختیار رحمانی را داده‌اند که توسط مسئولان مربوطه در ستاد کل سپاه در حال بررسی است و قطعاً آنها نظر ما را نیز در این خصوص جویا خواهند شد، بنابراین هنوز کارت پایان خدمت بختیار رحمانی صادر نشده است.

سردار کمالی در پایان تاکید کرد بازیکنان سرباز متخلف نمی توانند تیم ملی را همراهی کنند: تخلف صورت گرفته توسط این دسته از فوتبالیست‌ها از سه جنبه قابل بررسی است. نظام وظیفه، مراجع صالح قضایی و البته ورزشی. نیروهای مسلح در حیطه وظایف خویش در چارچوب قوانینی رسیدگی به جرم آنها را در دستور کار قرار داده، کارت پایان خدمت‌شان را باطل کرده و در نهایت این افراد را به مراجع قضایی معرفی کردند، چون ما هیچ‌گونه تبعیضی برای متخلفان در مقابل قانون قائل نمی‌شویم. بنابراین هیچ‌گونه مجوزی به سربازان متخلف برای همراهی تیم ملی داده نشده و آنها نمی‌توانند تیم ملی را همراهی کنند. پرونده این دسته از فوتبالیست‌ها هنوز در مراجع قضایی باز است.

۱۳۹۵/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...