نسخه چاپی

رانیری: ایتالیا شبیه لسترسیتی است

سرمربی لستر سیتی به ستایش از تیم ملی فوتبال ایتالیا پرداخت و شاگردان كونته را به تیم لسترسیتی تشبیه كرد.

به گزارش نما به نقل از اسکای اسپورت ایتالیا، تیم ملی فوتبال ایتالیا با هدایت آنتونیو کونته شروع بسیار خوبی در یورو 2016 داشت. این تیم در نخستین بازی خود موفق شد با دو گل بلژیک را شکست دهد تا نشان دهد یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی در فرانسه است.

کلودیو رانیری بر این باور است که ایتالیا می‌تواند نتایج درخشانی در یورو به دست آورد. او شاگردان کونته را به تیم خودش تشبیه کرد و گفت: اطمینان دارم ایتالیا می تواند در یورو 2016 بدرخشد و نتایج خوبی بدست آورد. در دیدار برابر بلژیک، شاگردان کونته را بسیار خوب و قوی دیدم. آنها با روحیه بسیار بالایی بازی کردند و نشان دادند تیمی جنگجو و پرتلاش هستند. باید بگویم تیم کونته شباهت بسیار زیادی به لسترسیتی دارد. این تیم را در مراحل بالاتر خواهیم دید.

او درباره این سوال که چرا پیشنهاد مربیگری در تیم ملی ایتالیا را رد کرده است نیز گفت: پیش از این در تیم ملی یونان کار کردم. باید بگویم مربیگری در تیم ملی تجربه خوبی نبود. دوست دارم هر روز با شاگردانم در ارتباط باشم و به همین خاطر مربیگری در تیم های ملی را دوست ندارم. می‌خواهم ماجراجویی خود با لسترسیتی را تکمیل کنم.


کونته بعد از رقابت های یورو 2016 از هدایت تیم ملی فوتبال ایتالیا کناره‌گیری خواهد کرد تا هدایت چلسی را برعهده بگیرد. فدراسیون فوتبال ایتالیا نیز جیامپیرو ونتورا را به عنوان جانشین او انتخاب کرده است.

۱۳۹۵/۳/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...