نسخه چاپی

مسئول نظامی یمنی: آتشفشان ۲ و ۳ در راهند

معاون سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت كه یگان موشكی و مركز تحقیقات ارتش یمن كه موشك بالستیك «بركان ۱» (آتشفشان ۱) را تولید كرده‌اند، اكنون در حال تولید نمونه های پیشرفته‌تر هستند كه برد آنها چند برابر موشك بركان ۱ است.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو سرهنگ "عزیز راشد" گفت: "موفقیت های یگان موشکی ارتش یمن طی دو روز گذشته که با پیروزی های چشمگیری برای ملت یمن همراه بوده، مداومت دارد به طوری که این یگان به ارتقا و بهسازی موشک بالستیک برکان 1 مباردت کرده است. به این ترتیب این موشک با 8 تن وزن و 12 و نیم متر طول، بردی برابر 800 کیلومتر دارد. وزن کلاهک آن نیز یک تن است."



خاک عربستان در تیررس موشک های بالستیک یمن
معاون سخنگوی نیروهای مسلح یمن خاطرنشان کرد، این موشک به دست یگان موشکی و مرکز تحقیقات ارتش یمن تولید شده و قابلیت ارتقا و افزایش برد را دارد.



سرهنگ راشد افزود: "موشک برکان 1 از نسل موشک هایی مثل زلزال 1 و 2 است و این بدان معناست که باید منتظر برکان 2 و 3 با بردی چند برابر برکان 1 هم باشیم."



سلاح بازدارنده یمن برای به زانو درآوردن متجاوزان
معاون سخنگوی ارتش یمن تأکید کرد: "با تولید و ساخت این موشک و موشک هایی از نوع دیگر، خاک دشمن متجاوز در تیررس موشک های یمنی قرار خواهد گرفت. این موشک ها بخشی از سلاح های بازدارنده ارتش یمن است که دشمن متجاوز را به زانو درخواهد آورد."



وی یک بار دیگر تأکید کرد که این موشک به هدف ایجاد بازدارندگی در برابر تجاوزات دشمن تولید شده و دستاورد بزرگ ارتش و کمیته های مردمی یمن در مدت بسیار کوتاه است.



هراس عربستان از موشک های بالستیک یمن
سرهنگ عزیز راشد به ترس و واهمه عربستان از موشک های بالستیک یمن اشاره کرد و گفت که این کشور بابت اصابت احتمالی برخی موشک های بالستیکی به خاک خود به سازمان ملل شکایت کرده است و این نشان می دهد که این کشور تا چه اندازه از این موشک ها می ترسد و در عین حال نمی خواهد اصابت این موشک ها به خاک خود را بپذیرد.



بارش شهاب سنگ های یمنی بر سر عربستان!
وی خاطرنشان کرد: عربستان ادعا کرده است که شهاب سنگ در خاک این کشور فرود آمده است.. و ما امیدواریم بارش شهاب سنگ های یمنی بر عربستان همچنان ادامه یابد. زیرا رژیم حاکم بر این کشور می کوشد با ماجراجویی و فریب، حقیقت را از مردم پنهان کند.

۱۳۹۵/۶/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...