نسخه چاپی

گزارش تمرین تیم ملی

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران به منظور آماده‌سازی این تیم برای دیدار با ازبكستان صبح امروز در ورزشگاه آزادی پیگیری شد.

به گزارش نما به نقل از فارس: تیم ملی فوتبال ایران در ادامه تمرینات آماده‌سازی خود برای مصاف ازبکستان از هفته سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روسیه از صبح امروز با حضور 19 بازیکن تمرینات خود را در ورزشگاه آزادی زیر نظر کادر فنی دنبال کرد.

* در حالی که اعلام شده بود تمرین امروز نیز از ساعت 10 و 30 دقیقه آغاز می‌شود اما بازیکنان از ساعت 10 به ورزشگاه آمده و آرام آرام به گرم کردن اختیاری بدن‌های خود آماده تمرین پرفشار امروز شدند.

* نسبت به روز گذشته فقط رضا قوچان‌نژاد به تمرینات اضافه شده هر چند که او نیز امروز به صورت اختصاصی به دویدن پرداخته و به منظور ریکاوری به کارهای بدنی پرداخت. شجاعی و انصاری‌فرد نیز به تهران آمده اما در تمرین صبح شرکت نکردند و سایر لژیونرهای دعوت شده به اردو قرار است مستقیم راهی ازبکستان شوند.

* تمرین امروز با نظارت دقیق کی‌روش و دستیارش از ساعت 10و 15 دقیقه به صورت رسمی آغاز شد و بازیکنان با ایستادن روبروی همدیگر و با پاس‌کاری و استارت‌های کوتاه و بلند آماده تمرینات تاکتیکی شدند. در این بخش جواد نکونام و کروز به بازیکنان کمک کرده و در پاس‌کاری آنها را همراهی می‌کردند.

* مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی در تمرین امروز غایب است و به نظر می‌رسد او برای آنالیز حریفان تیم ملی در بازی‌های هفته سوم راهی سفر شده باشد.

* افشین پیروانی مدیر تیم ملی در تمرینات امروز حضور داشت. ضمن اینکه مهرداد خانبان مربی تیم ملی از این تمرینات فیلمبرداری کرد.

* بازیکنان تیم ملی امروز لباس قرمز به تن داشتند و گلرها سبزپوش بودند. کادر فنی با لباس زرد تمرینات را زیر نظر گرفته و کی‌روش همرنگ بازیکنان لباس قرمز به تن داشت. هرچند با آغاز کارهای تاکتیکی و انجام فوتبال درون گروهی، تمام اعضای کادر فنی از جمله کی‌روش کاور بنفش پوشیده اما در این بین تیپ سرمربی تیم ملی با گذاشتن کلاه برعکس بر سر بسیار جالب بود.

* هوای آفتابی و گرم امروز تهران باعث شده ملی‌پوشان به نسبت روزهای گذشته از لباس‌های کمتری برای پوشش خود استفاده کنند.

* اتاق داوران در ورزشگاه آزادی در حال تعمیر و بازسازی است و همین مورد باعث شده تا کارگران مشغول به کار با شروع تمرین دست از کار کشیده و نظاره‌گر عملکرد شاگردان کی‌روش باشند.

* بعد از استارت‌های کوتاه و بلند بازیکنان به تیم قرمز و زرد تقسیم شده و پس از دقایقی که کی‌روش با آنها صحبت کرد بازی فوتبال درون‌گروهی را آغاز کرد. البته قبل از آن کی‌روش به صورت اختصاصی دقایقی را با دژاگه به صحبت پرداخت. دژاگه امروز با پوشیدن کاور طوسی از سایر بازیکنان متمایز است.

* در بخشی از تمرین کروز مربی پرتغالی تیم ملی به زبان فارسی و به لفظ «تیم بالا» از مدافعان می‌خواست تا بازی رو به جلو را در دستور کار خود قرار دارد.

* پس از دقایقی تنفس نیمه دوم این بازی دست‌گرمی آغاز شده و نکته قابل توجه اینکه کی‌روش نظارت ویژه‌ای به این بخش از تمرین داشته و مدام به بازیکنان تذکر می‌داد.

* در نیمه اول بیرانوند و اخباری دروازه‌بانان دو تیم بودند اما با آغاز نیمه دوم اخباری جای خود را به حقیقی داده و بیرانوند همچنان در درون دروازه ایستاد. با این تفاوت که در نیمه دوم بیرانوند دروازه‌بان تیم مقابل شد.

* به مناسبت آغاز ماه محرم پرچم‌های مشکی بر فراز ورزشگاه آزادی به اهتزاز درآمده ضمن اینکه از تمرین امروز عکاسان و خبرنگاران زیادی استقبال کردند.

* بعد از اینکه یک بار دیگر برای انجام کار درون گروهی کی‌روش به بازیکنان استراحت داد سرمربی تیم ملی این بار به صورت اختصاصی دقایقی را با وحید امیری به صحبت پرداخت.

* کی‌روش یک بار دیگر بازیکنان را دور خود جمع کرده و باز هم به آنها تذکر تاکتیکی داده تا فوتبال درون گروهی ادامه پیدا کند.

تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیدار با ازبکستان فردا بعداز ظهر راهی تاشکند خواهد شد.

۱۳۹۵/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...