نسخه چاپی

حریق گسترده انبار كالا در شورآباد

به گزارش نما - ایسنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده یک انبار ۴۰۰۰ متری کالا در شور آباد خبر داد.

سیدجلال ملکی در این باره گفت: وقوع یک مورد حادثه حریق در انبار کالا در ساعت ۲۲:۰۸ شب گذشته به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد. به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه را به همراه چندین تانکر آب و خودروی فوماتیک به محل حادثه واقع در شور آباد اعزام کرد.

ملکی با بیان اینکه این انبار در خارج از حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران قرار داشت، افزود: عوامل آتش نشانی تهران به عنوان نیروی کمکی در محل حاضر شده و پس از حضور در محل مشاهده کردند که حریق در یک انبار ۴۰۰۰ متری نگهداری از لوازم خانگی رخ داده و شعله‌های آتش در حال سرایت به انبارها و سوله های مجاور است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اضافه کرد: آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای مهار و اطفای حریق را آغاز کرده و مدتی بعد موفق به مهار کامل حریق شده و پس از آن نیز شعله‌های آتش در این انبار را به طور کامل مهار کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت خاطرنشان کرد: خسارت ناشی از این حادثه نیز بالا بود.

ملکی با اشاره به بررسی علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی گفت: عوامل آتش‌نشانی تهران پس از ایمن‌سازی محل در ساعت ۶:۲۰ به عملیات خود خاتمه دادند.

۱۳۹۵/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...