نسخه چاپی

نكونام: با حواشی اخیر تیم ملی غریبه نیستیم

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: حاشیه‌هایی كه به وجود آمده نیز برای‌مان غریب نیست و همیشه این اتفاقات عجیب رخ داده و می‌دهد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: جواد نکونام در حاشیه تمرین صبح امروز (سه‌شنبه) تیم ملی گفت: اردوی جدید تیم ملی را با بازیکنان کمی شروع کردیم و چند بازیکن مصدوم داریم. متأسفانه چند بازیکن‌مان به بازی با سوریه نمی‌رسند. در مورد حاشیه‌هایی که به وجود آمده نیز باید بگویم، برای‌مان غریب نیست و همیشه این اتفاقات عجیب رخ داده و می‌دهد.

وی در مورد بازی تیم ملی مقابل سوریه نیز گفت: برای‌مان بسیار مهم است که بازی دوستانه داشته باشیم. فکر کنید فقط دو هفته تمرین کنیم و بعد به زمین برویم. به هر حال نیاز به بازی دوستانه هم داریم و این بازی برای‌مان واقعاً مهم است.

نکونام درباره دیدار با سوریه ادامه داد: هرگز مقابل سوریه بازی آسانی نداشته‌ایم و حتی وقتی خودم هم بازی می‌کردم، همیشه برابر سوریه، کار سختی داشتیم. همه باید تمرکز داشته باشند چون کره جنوبی به سختی از این تیم تساوی گرفت و چین هم مقابلش شکست خورد. نباید خودمان را از پیش برنده بدانیم، بلکه باید بدانیم بازی بسیار سختی پیش روی ماست.

مربی تیم ملی در مورد بازی با یک حریف گمنام قبل از دیدار با سوریه گفت: نمی‌توانیم قبل از دیدار مهم مقابل سوریه، یک بازی سنگین داشته باشیم. فکر کنید با ایتالیا بازی کنیم، چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ به غیر از اینکه سنگین خواهیم بود و نمی‌توانیم عملکرد خوبی مقابل کره داشته باشیم؟ باید یک بازی سبک و روحیه‌بخش را پشت سر می گذاشتیم.

وی در مورد ادبیات برخی افراد نسبت به تیم ملی گفت: ما با این شرایط غریبه نیستیم و همیشه برای تیم ملی حاشیه‌هایی ساخته می‌شود. همین الان ببینید با چه امکاناتی تمرین می‌کنیم. اینجا یک زمین خوب نداریم، رختکن نداریم و شرایط سختی است. امیدوارم مشکلات حل شود، در کمپ بتوانیم تمرین کنیم.

نکونام ادامه داد: برای بازی با سوریه باید کاملاً آماده باشیم. این بازی هم می‌تواند ما را به جام جهانی نزدیک کند و هم می‌تواند دور کند. وقتی در دوره قبلی به لبنان باختیم، نزدیک بود از جام بیرون برویم. هیچ کس حق ندارد این بازی را دست‌کم بگیرد و باید با تمرکز کامل به میدان برویم. از رسانه‌ها هم می خواهم در این مورد بیشتر صحبت کنند که بازی سختی در پیش داریم.

وی در مورد اینکه برخی تیم ملی را صعود کرده به جام جهانی می‌دانند، گفت: شما تصور می‌کنید سرمربی تیم ملی چین یا قطر برای تغییر مربی فکر این مسائل را نکرده‌اند؟ امتیازات زیادی باقی مانده و در این گروه هر تیمی شانس صعود دارد و از سوی دیگر ممکن است از گروه بالا نرود. ما شانس صعود داریم و دو بازی سنگین را برده‌ایم، اما وقتی می‌توانیم بگوییم گامی برداشته‌ایم که سهمیه را به دست بیاوریم. با یک تساوی ممکن است صدرنشینی را از دست بدهیم یا اتفاقات دیگری رخ بدهد، به خصوص که بازی بعد از آن برای ما مقابل قطر خواهد بود و سپس چین که با لیپی به ایران می‌آید.

نکونام در پایان گفت: این بازی برای ما بازی بسیار سختی است و حکم همه چیز را برای مان دارد.

۱۳۹۵/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...